بغداد بونجاح، ستاره الجزایری السد قطر که سهم عمده‌ای در حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی با ثبت ۱۲ گل داشته، اکنون در آستانه تصمیم جنجالی سران این باشگاه قرار دارد.

در حاشیه‌ی دیدار شب گذشته السد و السیلیه در رقابتهای لیگ ستارگان قطر اتفاق عجیبی رخ داد که تعجب رسانه‌های محلی را در پی داشت و بازتاب زیادی در رسانه‌های منطقه داشت.

بغداد بونجاح ستاره تیم فوتبال السد که از ارکان موفقیتهای این تیم است و در لیگ قهرمانان آسیا در صدر جدول گلزنان قرار گرفته دیشب و در پایان بازی در اعتراض به شرایط مسابقه و تصمیمات داوری پیراهن السد را از تن خارج کرده و به زمین کوبید و شوت کردن بطری‌های آب عصبانیت شدید خود را از اتفاقات رخ داده در مسابقه ابراز کرد.

رسانه های قطری خبر داده‌اند این حرکت مهاجم الجزایری السد مورد خشم مدیران این تیم قرار گرفته و آنها تصمیم دارند برخورد سختی با این مهاجم کنند. حتی امکان محرومیت هم برای بغداد وجود دارد . مدیران قطری به خاطر تمکن مالی و اتوریته ای که همیشه داشته اند ثابت کرده‌اند که از کنار این گونه مسائل به هیچ عنوان ساده عبور نمی‌کنند و باید ببینیم این مهاجم زهردار و با کیفیت بازی مقابل پرسپولیس را از دست می‌دهد یا آنها بر روی این حرکت مهاجم خود چشم می‌پوشند تا از وجود او در بازی سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس بهره‌مند شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.