دور جدید پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس بعد از تصویب CFT آغاز شده است. پیامک‌هایی که رسماً نمایندگان را به مرگ تهدید می‌کند. محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به گفته که پیامک‌های تهدیدآمیز برای اعضای هیأت رئیسه نیز ارسال شده است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌گوید نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری قضایی پیامک‌های تهدیدآمیز امیدی ندارند، به همین خاطر از وزیر ارتباطات می‌خواهیم هویت شناسنامه‌ای صاحبان شماره‌ها را روی سایت بگذارد و افشا کند.

به گفته او این پیامک‌ها ابتدا با توهین و تهدید علی لاریجانی، ریاست مجلس آغاز می‌شود و سپس سایر نمایندگان را تهدید می‌کند و مورد اهانت قرار می‌دهد. 

وکیلی با بیان اینکه دیروز بعد از تصویب CFT برای من پیامک تهدیدآمیز ارسال شد، درباره جزئیات این پیام تصریح کرد: در این پیام‌ها توهین و تهدید، آن هم در اشکال مختلف دیده می‌شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پیام‌ها با پیش‌شماره‌های ۰۹۱۲ ارسال شده که شناسایی آن‌ها برای دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کار دشواری نیست،‌ گفت: من از وزیر ارتباطات می‌خواهم در شناسایی و افشای هویت شناسنامه‌ای این افراد کمک کند. ما برخورد قضایی و امنیتی نمی‌خواهیم، ما فقط می‌خواهیم هویت شناسنامه‌ای این افراد اعلام شود.

وکیلی با اظهار ناامیدی از پیگیری قضایی این مسئله از وزارت ارتباطات خواست هویت صاحبان این شماره‌ها را روی سایت بگذارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.