مسعود سلطانی‌فر صحبت‌هایی را در پایان سفر خود از جاکارتا به شرح زیر مطرح کرد:

*رویدادهای مختلف را در سال جاری با موفقیت پشت سر گذاشتیم از جام جهانی فوتبال که تیم ملی فوتبال ایران نتایج خوبی گرفت و بهترین نتایج را در طی حضورش در تاریخ جام جهانی رقم زد تا کسب ۶۲ مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ که یک رکورد محسوب می شود و در ادامه هم حتما کاروان خودباوری و امید در بازی های پاراآسیایی از دوره های گذشته بهتر نتیجه خواهد گرفت از طرفی الان جمعی از جوانان هم در المپیک جوانان در بوینس آیرس  هستند  که آنها هم کارنامه خوبی خواهند داشت.

*باوجود محدودیت ها و مشکلاتی که وجود دارد تلاش می کنیم ورزش را به سمت رشد،توسعه و پیشرفت مدیریت کنیم بطوریکه در بخش سخت افزاری با ایجاد فضاهای ورزشی بر اساس آنچه قول داده ایم در فجر چهلم انقلاب اسلامی  از هفته دولت تا دهه فجر ،هر دو هفته یک پروژه بزرگ را افتتاح کنیم که تا کنون محقق شده است و در زممینه نرم افزاری هم موفقیت های خوبی در عرصه بین المللی برای ورزش ایران بدست آمده است که امیدوارم با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا موفقیت های سال ۹۷ ورزش ایران تکمیل شود.

*امیدوارم پیروزی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا آدامه پیدا کند و این تیم با غلبه بر السد قطر به فینال راه یابد و عنوان قهرمانی را بدست آورد. انشالله  پرسپولیس با موفقیت در برابر السد قطر به فینالی که سال هاست منتظرش بودیم برسد و حقمان است که یکی از تیم های ایرانی بتواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

*در سفر به جاکارتا برای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ ، زوایای مختلفی از ورزش جانبازان و معلولین را از نزدیک نظاره کردم که قبلا کمتر با آن برخورد کرده بودم تلاش می کنیم از این به بعد بیش از گذشته و با ابزارهای گسترده تر و با امکانات بیشتر به رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک کنیم .

*انشالله از دستاوردهای خوبی که کاروان ورزشی ایران در روزهای ابتدایی داشته و در ادامه هم موفقیت های خوبی بدست خواهد آورد  برای ایجاد انگیزه در بین جانبازان و معلولین استفاده می کنیم چرا که عرصه ورزش یکی از عرصه هایی است که بشدت برای ورود جانبازان و معلولین به اجتماع موثر است و اراده این عزیزان هم واقعا قابل تحسین است .

*از همکاری های بسیار خوب محمدی سفیر ایران در اندونزی در خلال بازی های آسیایی و پاراآسیایی همچنین از زحمات تاثیر گذار ،جدی و عمیق سرپرستان کاروان ایران بویژه محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پاراالمپیک ایران تشکر می‌کنم.

مجموعه ورزش ایران با آرامش برای افتخارات و دستاوردهای بیشتر به منظور ایجاد شور و نشاط و شعف مردم تلاش می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.