اردوی دوم تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی امروز ( سه شنبه ) در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد که به جزء رضا رضا کرملاچعب، ستاره جوان تیم KPV فنلاند، دیگر بازیکنان حضور فعالی داشتند و کادرفنی هم به شدت عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند. در فهرست گروه دوم بازیکنان تیم امید، نام ۳ بازیکن لژیونر دیده می شد که رضا شکاریمهاجم سابق تیم فوتبال  ذوب آهن اصفهان که در تیم  فوتبال روبین کازان روسیه حضور دارد. امید نورافکن مدافع - هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران و احسان ری که در  تیم فوتبال شارلوا بلژیک توپ می زند و رضا کرملاچعب، هافبک - مهاجم سابق نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان که در باشگاه کا پی وی فنلاند بازی می کند و عملکرد خوبی دارد، بودند و به جزء کرملاچعب ۲ بازیکن دیگر در تمرین امروز ( سه شنبه حضور ) داشتند.

کرملاچعب ۲۱ ساله عضو باشگاه دسته دومی KPV فنلاند است و سابقه بازی برای تیم های استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران، نفت مسجد سلیمان و مافرا پرتغال را دارد و در تیم ملی جوانان و ... بازی کرده است. این بازیکن از سوی کرانچار به تیم ملی امید دعوت شد اما بنا بر درخواست باشگاه فنلاندی و همچنین پرشدن صفحات پاسپورتش در کشور اروپایی ماند تا در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه شود. 

رضا شاهرودی، مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در این باره می گوید:  طبق پیگیری‌هایی که انجام شد، مشخص گردید که صفحات پاسپورت این بازیکن تمام شده و اگر به اردو بیاید، درگیر داستان‌هاییی می‌شود و برای همین قرار شد اگر مشکلش حل شد به اردو بیاید تر غیر اینصورت در اردوی بعدی به ما اضافه خواهد شد.

گفتنی است، KPV با کسب ۴۹ امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دوم فنلاند است و در چارچوب هفته آینده باید به مصاف HIFK برود. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.