حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون که در چند وقت اخیر به دلیل اظهارنظرها و پست های اینستاگرامش سروصدای زیادی به پا کرده است، در اینستاگرام به صورت زنده با مخاطبان خود سخن گفت.

او ضمن اشاره به مصاحبه‌ای که با یکی از شبکه‌های اینترنتی داشته است، گفت: «در آن مصاحبه گفتم به دلیل حملات ناجوانمردانه آنان تصمیم گرفتم مواضعم را تعدیل کنم، گفتم اگر با من مشکل دارید چرا به خانواده‌ام توهین می‌کنید؟ گفتم سعی می‌کنم کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشم و مهمترین علت آن ظلم و اهانتی است که به خانواده‌ام می‌کنید. در آن مصاحبه گفتم الان حدود یک میلیون و چهار صد هزار فالوور دارم اگر ۸۰ میلیون فالوور هم داشته باشم باز هم این تعدیل مواضع را انجام می دهم و اگر ۸۰ میلیون هم فالوور داشته باشم ارزش ناراحت شدن فرزندم و خانواده ام را ندارد.»

حمید فرخ نژاد

فرخ نژاد ادامه داد: «با پخش تقطیع شده و گزینشی از یک مصاحبه دو و نیم ساعته طوری وانمود کردند که گویا به هموطنانم توهین کرده‌ام، مردم وطنم واقعا برای من ارزشمند و محترم هستند و هنرمند غیر از مردمش چیزی ندارد، می آیند بی‌اساس دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و برای تهمت‌های خود هیچ دلیلی نمی آورند و این کار را برای خراب کردن و دور کردن مردم از هنرمندان انجام می دهند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.