تارنمای خبری «اسپورت بایبل» روز شنبه نوشت: مارادونا که به تازگی هدایت تیم دسته دومی دورادوس را در لیگ مکزیک عهده دار شده؛ در اظهاراتی عجیب و غریب مدعی شده است که مسی پیش از آغاز هر بازی، ۲۰ بار از سرویس بهداشتی استفاده می کند.
ستاره سال های دور تیم ملی آرژانتین در این خصوص اظهار داشت: مسی بازیکن بزرگی است اما رهبر نیست، قبل از صحبت با سرمربی و بازیکنان با پلی استیشن بازی می کند و با این وضع دوست دارد در زمین بازی نقش رهبر را بازی کند؛ با این حال او به همراه «کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکنان جهان هستند.
وی ادامه داد: گفتن این جمله برای من سخت است اما نمی توان از کسی که قبل از آغاز بازی ۲۰ بار از سرویس بهداشتی استفاده می کند، انتظار هدایتگر بودن داشت.
مارادونا که پیش از این در مصاحبه هایی متعدد به تحسین و تمجید مسی پرداخته بود، در ادامه تصریح کرد: این موضوع حالت دومی ندارد، بیایید دیگر از مسی بت نسازیم، مسی هم مثل همه بازیکنان آرژانتین است.
فوق ستاره آبی اناری پوشان در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شدت تحت فشار بود؛ رقابتی که در نهایت آلبی سلسته ناهماهنگ در مرحله یک هشتم به دست قهرمان نهایی این دوره یعنی فرانسه از گردونه بازی ها کنار رفت.
با این وجود، اگرچه او تا اینجای فصل جاری 11 گل برای کاتالان ها به ثمر رسانده است اما برنده 5 بار توپ طلای جهان خود را از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین البته به طور موقت معاف کرد و حالا مارادونا بر این باور است که پیش از بازگشت مسی به تیم ملی باید فشارها از روی برداشته شده و کمتر شود.
وی در این باره اظهار داشت: در حال حاضر از او نمی خواهم که باز گردد اما هیچ وقت نباید کلمه هرگز را به زبان بیاورد؛ باید فشار را از روی او برداریم، باید مسوولیت رهبری را از شانه های او برداریم تا بتوانیم آن «مسی» مورد نظرمان را داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.