سرانجام زمین شماره ۲ کمپ تیم های ملی با اصول جدید حرفه ای، روز گذشته (شنبه ۲۱ مهرماه) به بهره برداری رسید و ملی پوشان فوتبال با حضور اهالی پرتعداد رسانه ها، با گرفتن عکس یادگاری این زمین را افتتاح کردند. ملی پوشان از این پس تمرینات خود را در راه آماده سازی برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در این زمین پیگیری می کنند.

این در حالی است که ابتدا ۲۸ ملی پوش دعوت شده به تیم ملی و سپس ۲۲ نفر اعضای کادرفنی به طور جداگانه مقابل قاب دوربین های عکاسان قرار گرفتند. اما فقط کی روش بود که بر روی پیراهن خود لوگوی شرکت آدیداس را داشت ولی از نشان فدراسیون فوتبال بر روی لباسش اثری نبود. 

n83065495-72601898

اگر بگوییم کی روش سهوا این پیراهن را در روزی که قرار است از ملی پوشان عکاسی شود، پوشیده کاملا در اشتباهیم زیرا او آن قدر به جزئی ترین مسال تیم ملی حساس است که حتی برای تهیه عکس یادگاری از بازیکنان با وسواس خاصی محل جایگیری آنها را تعیین می کرد.

البته مرد پرتغالی در نزدیک به 8 سالی که سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشته، همیشه فدراسیون فوتبال را مورد حملات خود قرار داده و هیچ گاه از اجرای برنامه های خود راضی نبوده است.

همچنین از نکات دیگر این عکس یادگاری، حضور «رامین رضائیان» در جمع سایر ملی پوشان بود. او به رغم اینکه به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده، در تمرینات حاضر است تا در روزهایی که از داشتن تیم باشگاهی هم بی بهره است، آمادگی خود را حفظ کند و این موضوع سبب شده تعداد ملی پوشان حاضر در عکس به عدد 29 نفر برسد.

از سوی دیگر نباید از یاد برد زمانی را که تیم ملی با یک برند مشخص برای لباس های تیم ملی قرارداد داشت ولی سرمربی تیم ملی به طور شخصی با یک برند دیگر قرارداد بسته و لباس هایی متفاوت از سایر اعضای تیم ملی و کادرفنی بر تن می کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.