محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به لایحه برنامه سوم شهرداری گفت: دوستان معتقدند که این برنامه انسجام و هماهنگی لازم ندارد اما من از همان ابتدا معتقد بوده‌ام این برنامه اشکالاتی دارد که قابل رفع است.

وی ادامه داد: مسیری که اکنون در کمیته اقتصادی طی می‌کنیم، مسیری است که طی آن شاکله برنامه به صورت موضوعی دیده شود و مثل گذشته به صورت بخشی نباشد. از این طریق انسجامی‌ در حوزه کلان و فرابخشی مثل منابع انسانی، ساختار کلی، حوزه مطالعات، برنامه‌ریزی، بودجه، خزانه و سیستم‌های هوشمند ایجاد می‌شود و در عین حال بخش‌ها نیز انسجام درون‌بخشی خود را حفظ می‌کنند.

رئیس کمیته اقتصاد شورای شهر تهران با اشاره به جایگزینی حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: من از کسانی بودم که از کلیت برنامه سوم شهرداری حمایت کردم. برخی از اعضا اعتقاد داشتند برنامه باید به طور کامل مرجوع شود.

میرلوحی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد تغییر حجت الله میرزایی از سوی وی مطرح شده یا خیر، اظهار داشت: پیشنهاد جایگزینی از سوی من نبود اما پس از اینکه این تصمیم گرفته شد، من از اینکه یک خانم جایگزین ایشان شود، استقبال کردم؛ چراکه از میان ۹ معاون شهری حداقل یک نفر باید خانم باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.