رسیدگی به این پرونده از سال ۸۹ در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماجرا از جایی شروع شد که دو زن همسایه سر موضوعی با یکدیگر دعوایشان شد. وقتی شوهر یکی از آنها درجریان این درگیری قرار گرفت به خانه زن همسایه رفت و با شوهر او درگیر شد.

طولی نکشید که چند نفر از ساکنان ساختمان هم که از اقوام آنها بودند به هواخواهی از همسایه خود وارد نزاع شدند. فریبرز که بشدت از هجوم همسایه‌ها ترسیده بود به زیرزمین رفت و با برداشتن چاقو ضربه‌ای به گردن مرد جوان زد. پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی جان باخت.

فریبرز به اتهام قتل عمد دستگیر شد ودر همان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد. وی پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد اما خانواده مقتول خیلی زود او را بخشیدند و بدین ترتیب از چوبه دار رهایی یافت. این متهم پس از ۸ سال زندان با تقاضای اعمال ماده ۴۲۹ قانون مجازات اسلامی درخواست تعیین تکلیف برای پرونده‌اش کرد. 

صبح دیروز این متهم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد اما اولیای دم در جایگاه ایستادند و گفتند او باید دیه‌اش را کامل پرداخت کند. با توجه به درخواست اولیای دم قضات برای صدور حکم و تعیین تکلیف متهم وارد شور شدند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.