سردار نقدی در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج امروز الهام بخش دیگر ملت‌ها بوده و خط پیروزی آن تا پایان آزادی بشریت از ظلم و ستم ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: انقلاب درصدر مواضع خود ایستاده و بر آنها پافشاری می‌‎‌کند، دشمنان همه توطئه ها را سر انقلاب خالی کردند ولی موفق نشدند.

 

این مسئول ادامه داد: نمره انقلاب صد است و به پشتوانه مردم به هیچ عنوان از آن کم نمی‎ شود.

 

نقدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ملت را از دست افراد خبیث نجات داد و شعارها، موازین و معیارهای این انقلاب بعد از گذشت حدود ۴۰ سال در نزد مقام معظم رهبری و مردم انقلابی همان ‎ هایی است که امام خمینی(ره) بر آنها تاکید داشت.

 

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایران آزادترین کشور دنیاست و عظمت ولایت فقیه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. دور شدن از منطق انقلاب یک نارسایی است.

 

وی یادآور شد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب کرامت انسان ‎ هاست؛ تعداد کتاب ‎ های چاپ شده در سال گذشته، ۱۳۰ برابر کتاب ‎ های چاپ شده قبل از انقلاب است.

 

نقدی با اشاره به اینکه نقدینگی یکی از بحران ‎ های کشور است، یادآور شد: برای پویایی اقتصاد خودباوری تقویت، و ظرفیت‌ های کشور  شکوفا شوند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «اف ای تی اف» همان نگاه به خارج است، با اتکای به روابط خارجی می‌ خواهیم نفت ما را بخرند و اقتصاد را درست کنیم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.