سید محمد علی افشانی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم اعزام کاروان خادم الحسین شهرداری تهران به عتبات عالیات در جمع خبرنگاران افزود: کسانی که شایعاتی درباره این دیدار منتشر کردند دنبال آگاهی بخشی نیستند و عادت کرده اند با تخریب و دروغ صدای خود را بلندتر کنند.

وی تاکید کرد: برخی رسانه ها همچنین خبری مبنی بر رد درخواست ملاقات بنده با لاریجانی منتشر کردند که کذب محض است.

افشانی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره شایعه شنود دفتر مدیران شهرداری اظهارداشت: ما همه پیرو اباعبدالله هستیم که درس آزادگی به جهان داده است؛چنین اقدام پلشتی از سوی کسی ممکن است سر بزند که بویی از آزادگی نبرده باشد.

وی افزود: فردی که این تهت و افترا را زده حرف خود را پس گرفت و آن را حذف کرد؛ من نیز به همکارانم گفتم از کسانی که این اتهام را در سایت هایشان منتشر کرده اند، شکایت شود؛ در هر صورت این خبر کذب محض است.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره جلسه با محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: هر روز با آقای هاشمی جلسه کاری دارم و بحث های مختلف درباره مسائل شهرداری رد و بدل می شود.

افشانی در پاسخ به خبرنگاری که گفت شهرداری تهران برخلاف سال های قبل جابه جایی زائران اربعین را بر عهده نگرفته است، عنوان کرد: چنین نیست و ما امسال هم مانند سال های قبل در حد مقدورات زائران را تا مرزهای کشور همراهی می کنیم و از مرز به بعد این امر بر عهده برادران عراقی است.

وی تاکید کرد: البته در سال های قبل سپاه پاسداران با اتوبوس هایی زائران را تا آن سوی مرز جا به جا می کرد که امسال نیز همین برنامه را دارد.

به گزارش ایرنا کاروان خادم الحسین(ع) در قالب یکهزار و ۳۵۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران به منظور خدمات رسانی به زائران امروز عازم عتبات عالیات شد.

شهردار تهران همچنین در جمع خبرنگاران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران اربعین در دستور کار شهرداری است گفت که هزینه های این خدمات رسانی در قالب اعتبارات مصوب شورای شهر است و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.