علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فردا یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های خود در لیگ را در پیش داریم.

وی افزود: استقلال تیم خوب و هواداران خوبی دارد که همیشه از این تیم حمایت می‌کنم. متاسفانه یا خوشبختانه این تیم دو بازی قبلی خود در لیگ و جام حذفی را برده است. ما دو مسابقه با استقلال در چند روز داریم که اولی بازی لیگ و دومین بازی جام حذفی خواهد بود. شناخت خوبی از استقلال داریم و مهره‌های خوبی دارد. استقلال کادر مربیگری بزرگی دارد اما ما به فکر ۳ امتیاز بازی هستیم و تمرینات خوبی را برگزار کرده و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم.

علی دایی گفت: به خاطر مصدومیت چند بازیکن نتوانستیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. کمی از نظر بازیکن در مضیقه هستیم اما با این وجود به فکر گرفتن ۳ امتیاز بازی هستیم و دوست داریم در یک دیدار خانگی ۳ امتیاز را بگیریم. بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند که با دست پر از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا به مهدی ترابی که در اردوی تیم ملی بوده استراحت می‌دهد تصریح کرد: ما به کسی استراحت نمی‌دهیم. ترابی روز گذشته و صبح امروز با ما تمرین کرد. ما به شرایط نگاه می‌کنیم و اگر نیاز بود از او استفاده خواهیم کرد. ما مصدومان زیادی داشتیم و ترابی هم در تیم ملی حضور داشت. چند بازیکن هم در اردوی تیم امید بودند و شاید باور نکنید که با ۱۶،۱۷ بازیکن تمرین می‌کردیم.در ۲،۳ روز اخیر اما همه تمرین کردند اگر چه مصدومیت بازیکنان دست و بال ما را بسته است اما فرقی برای ما نمی‌کند و فردا برد می‌خواهیم. شما در دیدار فردا بازی خوبی از سایپا می‌بینید.

وی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه تختی عنوان کرد: مطمئنا زمین تختی اصلا خوب نیست و ما باید در این زمین بازی کنیم. در ورزشگاه خانگی‌مان در اکباتان به خاطر مسئله امنیتی نمی‌توانیم بازی کنیم. شرایط زمین تختی خوب نیست و در کار هر دو تیم موثر خواهد بود. با توجه به بازیکنانی که داریم روی زمین بازی می‌کنیم اما کیفیت زمین ورزشگاه تختی کیفیت کار دو تیم را پایین می‌آورد.

دایی درباره محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: رضا علی‌یاری و سلطانی‌مهر به همراه چند جوان دیگر مصدوم هستند. سارفو دچار آسیب‌دیدگی شده و مشخص نیست از او بتوانیم استفاده کنیم. رمضانی هم به خاطر کیفیت پایین زمین تمرین‌مان پایش پیچیده است. روزبه شاه‌علی‌دوست و امین حاج‌محمد هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند و به تمرینات هم اضافه شده‌اند. صادق بارانی هم دیگر بازیکنی است که به جمع ما اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: متاسفانه تعداد مصدومان ما زیاد بود و با نصف تیم تمرین می‌کردیم. از لحاظ بازیکن به خصوص در خط دفاعی مشکل داریم اما فردا سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

علی دایی در ابتدای نشست خبری در مورد اینکه چرا مشکلش با صدا و سیما حل نمی‌شود گفت: من حکم جلب فردی را دارم که  برای او برنامه‌های مختلفی می‌سازند چرا باید مقابل دوربین قرار بگیرم؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.