ایلی استان بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران، گفت: تیمی که اشتباه می‌کند باعث می‌شود حریف بهترین بهره‌برداری را داشته باشد. بد موقعی مسئولیت تیم را بر عهده گرفتیم و در این دو هفته مقابل بهترین تیم ایران و صدرنشین به میدان رفتیم. اگر به پدیده گل نزنید بسته نگه داشتن دروازه مشکل است.

وی افزود: اگر از موقعیت نیمه اول به خوبی استفاده می‌کردیم شاید الان نتیجه دیگری رقم خورده بود. باید این حقیقت را بپذیریم که نفرات با تجربه تیم را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم با بازیکنان جوان به میدان برویم. از بازیکنان جوان آکادمی استفاده کردیم.

استان عنوان کرد: امیدواریم این آخرین ناکامی ما در این لیگ باشد. هفته آینده یک دربی مقابل استقلال خوزستان داریم و مطمئن هستم حرکت ما به سمت جلو آغاز خواهد شد.

استان در پاسخ به این سوال که وضعیت سروش رفیعی چه خواهد شد، گفت: سروش بازیکن باکیفیتی است و اگر مشکلی هست باید این مسئله را از مسئولان باشگاه بپرسید تا مشخص شود وضعیت به چه شکلی است.

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه با چه شروطی هدایت فولاد را بعد از رفتن پورموسوی در اختیار گرفت، اظهار داشت: وقتی تیم را در اختیار گرفتیم به مسئولان گفتم نیاز به تغییرات داریم. به همین خاطر تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را استفاده کردیم. می‌توانستم تیم را به نوعی به میدان بفرستم که حداقل یک امتیاز بگیریم. اینکه بخواهیم در خارج از خانه دفاع کنیم و در خانه هجومی بازی کنیم برای تیم کار خوبی نیست. نیاز به تغییرات زیادی داریم. امروز یک بازیکن جوان را در پست وینگر قرار دادیم تا حریف را پرس کند. این بازیکن جوان است و در مقابل بازیکنان پدیده کار سختی دارد. با این وجود به دنبال تغییرات هستیم و مدیریت باشگاه هم این موضوع را مدنظر دارد. 

وی افزود: امروز دیدید تیم ما از لحاظ بدنی چیزی کم نگذاشت  و دوندگی پایاپای داشت. به دلیل فاصله کم بازی‌ها نتوانستیم نفرات مصدوم را آماده کنیم. پیمان شیرزادی، ایوب والی،  حسن بیت‌سعید و ... را نداشتیم و از برخی بازیکنان در پست غیر تخصصی استفاده کردیم. این بازیکنان جوان مقابل تیمی مثل پدیده کار سختی داشتند. هافبک‌های شماره ۶ و ۸ پدیده در حال حاضر جزو بهترین‌ها در ایران هستند. وقتی بازیکن جوان مقابل نفرات با تجربه قرار می‌گیرند کارشان سخت است. بازیکنی که از سطح امید به سطح اول می‌آید استرس می‌گیرد. این بازیکنان برای اینکه جایگاه خودشان را در تیم پیدا کنند نیاز به صبر دارند. مدیریت این مسئله را به خوبی می‌داند. در کل برنامه مقطعی ما این است که تیم نزدیک به هم و سریع بازی کند. روی این مسئله کار می‌کنیم و امیدواریم به سرعت نتیجه این مسئله را بینیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.