تا مدت‌ها پیش گرفتن جشن تولد تنها برای فرزندان کوچک خانواده‌ها مرسوم بود اما در حال حاضر برای اغلب اعضای خانواده به ویژه برای پدر و مادر کاری عادی و معمول است.

دعوت از فامیل و دوستان و گرفتن جشن تولد و تهیه کادویی به عنوان هدیه تولد، برای سایر اعضای خانواده و تهیه عکس و فیلم یادگاری از این مراسم یکی از اتفاقات معمولی است که در زندگی اغلب ما جای دارد و رخ می‌دهد.

جالب است بدانید که برخی از افراد در روز تولد دوستان و اعضای خانواده خود هدیه‌های عجیب و غریبی را به آن‌ها می‌دهند و این بار هدیه تولد فرزندان یک خانواده در امارات برای پدرشان سوژه رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی شده است.

اعضای خانواده این مرد اماراتی که به مناسبت تولد پدر خود قصد غافلگیری و سورپرایز وی را داشتند، با هدیه‌ای عجیب منجر به مرگ دردناک او شدند و ویدئویی از این کادوی مرگ‌آور این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. هدیه‌ای به ظاهر جذاب و عجیب که جان پدر خانواده اماراتی را گرفت و به قیمت جان او تمام شد.

خانواده‌ اماراتی فوق می‌خواستند پدرشان را با بالن بادکنکی به هوا بفرستند و غافلگیر کنند که متاسفانه قادر به کنترل آن نشدند و سرانجام پس از ۳ روز با پیکر بی‌جان او در کوه‌های عمان روبرو شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.