به گزارش نشریه هیل، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات ایالت ورمونت روز گذشته (شنبه) در یک گردهمایی در کارولینای جنوبی بار دیگر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را به باد انتقاد گرفت و گفت او یک «مثال وحشتناک» برای کودکان است.

سندرز در این خصوص اعلام کرد: «من 4 فرزند و 7 نوه دارم. ما سعی می کنیم کودکانمان را طوری بار بیاوریم که صادق باشند و با مردم با احترام و دلسوزی رفتار کنند و چه مثال وحشتناکی هم داریم. آن شخصی که در داخل کاخ سفید است (منظور ترامپ) چه مثال وحشتناکی برای فرزندان ماست. ما با هر دیدگاه سیاسی که باشیم می خواهیم فرزندانمان صادق و نجیب بار بیایند.

وی در ادامه اظهاراتش هم دونالد ترامپ را مایه خجالت و یک دروغگو توصیف کرد و گفت: هیچ سیاستمداری در تاریخ وجود ندارد که برای بیان مسئله‌ای، اغراق نکرده باشد؛ اما ما هرگز رئیس جمهوری نداشته‌ایم که همیشه دروغ بگوید و حتی این امکان کاملا وجود دارد که او تفاوت میان راست و دروغ را هم نداند.

با وجود اینکه برنی سندرز هنوز به صورت قطعی درباره احتمال نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 و رقابت با دونالد ترامپ خبری نداده است، اما در ماه های اخیر از چندین ایالت مختلف بازدید و گردهمایی هایی را در آنها برگزار کرده است.

این نخستین بار نیست که برنی سندرز ترامپ را هدف حملات لفظی‌اش قرار می دهد. سندرز پیشتر از ترامپ به دلیل اظهاراتش درباره خشونت های شارلوتسویل در ویرجینیا انتقاد کرده بود. سندرز همچنین گفته بود که دونالد ترامپ حتی نمی‌داند رئیس جمهور بودن چگونه است. او حتی بارها ترامپ را به نژادپرستی و دروغگویی متهم کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.