فرنوش نوبخت اظهار داشت: شامگاه سه شنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم السد قطر می رود و با توجه به ازدحام در ایستگاه های مترو تهران اعزام قطارهای فوق العاده در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از ایستگاه های خط ۵ مترو تهران (صادقیه تهران- گلشهر کرج) ورزشگاه آزادی قرار دارد اعزام قطارهای فوق العاده نیز در این خط پیش بینی می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: در صورتی که در خطوط ۴ و ۵ ازدحام ایجاد شود، قطارهای فوق العاده در دستور کار خواهد گرفت.

به گفته وی، عمده اعزام قطارهای فوق العاده در خط ۵ صورت می گیرد که پیش بینی می شود بیش از ۵۰ هزار هوادار این مسابقه از ناوگان مترو استفاده کنند.

نوبخت با بیان اینکه شرکت مترو تهران همواره به هنگام برگزاری مسابقات فوتبال خدمات ویژه ای به هواداران ارائه می کند، خاطرنشان کرد: بهترین وسیله سریع و آسان برای رفتن به ورزشگاه آزادی مترو است و از هواداران می خواهیم برای کاهش بار ترافیکی خیابان های تهران به ویژه مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی از مترو استفاده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه سه شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف السد قطر می رود.

دیدار رفت دو تیم در دوحه با نتیجه یک بر صفر و با گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.