سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ امروز بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که در همین راستا نیز تمهیدات ترافیکی خاصی از سوی پلیس پیش‌بینی شده است.

 

وی افزود: بر این اساس لازم است تا جایی که ممکن است تماشاگران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس برای حضور در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و با وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه نروند، اما اگر قصد استفاده از وسیله نقلیه شخصی خود را دارند باید توجه کنند که حتما خودرو را در پارکینگ‌های ورزشگاه پارک کرده و از پارک آن در محل‌های نامناسب و غیر مجاز خودداری کنند، چرا که در غیر این صورت عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی مجبور به جابجایی خودرو هستند.

 

وی از تماشاگران خواست از ایجاد سد معبر و اخلال در تردد خودروها جدا پرهیز کنند.

جبارزاده درباره محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف ورزشگاه آزادی نیز گفت: در مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت بلوار چوگان و مسیر شرق به غرب آزادراه تهران ـ کرج به سمت شمال شیشه مینا یعنی پل‌های غربی و شرقی، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در مسیر غرب به شرق آزاد راه تهران ـ کرج به سمت بلوار چوگان شمال و مسیر جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه و نیز مسیر جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه نیز محدودیت ترافیکی وجود دارد.  

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهنمایی  و رانندگی تهران بزرگ در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم در ورودی بلوار جهاد جنوبی و مسیر غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی استادیوم و مسیر شمال به جنوب خیابان ساحل ورودی به بلوار غربی استادیوم و دور برگردان میدان تیر و کمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از ساعت‌ها قبل از شروع بازی در محل حضور داشته و تا پس از پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه استقرارشان ادامه خواهد داشت، گفت: درخواست ما از تمامی تماشاگران این است که پس از  پایان دیدار از حرکت در مسیر بزرگراه خیابان خودداری کنند و همچنین با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کرده و به هیچ عنوان بیشتر از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه سرنشینی را سوار نکنند، چرا که این‌ها مواردی است که سبب بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.