مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد:‌ صعود تیم پرسپولیس به فینال بازی‌های آسیایی را تبریک می‌گوییم. امیدوارم شبکه سه برنامه‌ عادل فردوسی‌پور را تعطیل نکند. مدتی است که جوانان به ما پیامک می‌زنند و یا در این زمینه به ما مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در کمیسیون امنیت ملی خبری از حکم فساد فی‌الارض فعالان محیط زیست نداریم. باید گزارشی در این زمینه به کمیسیون ارائه شود.

کواکبیان در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس بیان کرد: هیات رئیسه قسم خورده است تا بی طرفی را رعایت کند. امروز بنده ۱۰ بار به آقای یوسف‌نژاد مراجعه کردم و گفتم که روز گذشته ما برای بررسی استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها حضور یافتیم اما ایشان به کمیسیون نیامدند لذا باید امروز استیضاح ایشان اعلام وصول می‌شد. لکن ایشان گفتند هنوز نامه این کمیسیون به دست هیات رئیسه نرسیده است. چگونه است که نامه استیضاح آقای ربیعی شبانه می‌آید ولی برای آقای رحمانی فضلی نمی‌آید.

وی در پایان گفت: ما دیروز در جلسه حاضر شدیم و حتی ۱۵ نفر امضاء کردیم که ما در این جلسه بوده‌ایم اما وزیر کشور نیامدند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد:‌ من این موضوع را پیگیری می‌کنم و با رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور این موضوع را رسیدگی خواهم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.