متن این تذکرات که توسط علی اصغر یوسف‌نژاد قرائت شد به شرح زیر است:

محمدرضا ابوالحسن‌خانی نماینده طبس به وزیر نیرو: تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان خراسان جنوبی

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران به رئیس جمهور: جلوگیری از تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر با توجه به پرداخت عمده مبلغ سهم متقاضی بدون توجه به میزان آن. به وزیر آموزش و پرورش: دادن امکانات و وسایل به روز آموزشی به دانش آموزان روستاهای آذربایجان غربی. به وزیر جهاد کشاورزی: حل مشکل زنجیره تولید طیور. به رئیس جمهور: تسریع در تصویب طرح طبقه‌بندی معلمان که از طرف وزارت آموزش و پرورش به هیات دولت تحویل شده است.

علی ساری نماینده اهواز به وزیر ورزش: چرا در استان خوزستان علی رغم تذکرات فراوان برای ورزش بانوان اقدامی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر بهداشت: علت عدم رسیدگی به مدیریت نابسامان دانشگاه جندی‌شاپور اهواز چیست؟

جبار کوچکی ‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور: چرا به مدیریت شهری رشت توجهی نمی‌شود و شهرداری رشت سال‌هاست که دچار مشکل مدیریتی است؟

زهرا سعیدی نماینده مبارکه به رئیس جمهور: رسیدگی ویژه به وضعیت زائران اربعین حسینی در خصوص نحوه دریافت دینار در کشور عراق.

پژمان‌فر نماینده مشهد به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی: در اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد جانبازان و معلولین بدون در نظر گرفتن شرط ۵۰ سال با توجه به تسریع قانون.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد به رئیس جمهور: دولت هزینه درمان جانبازان شیمیایی و صعب‌الاعلاج و پدران و مادران شهدا را پرداخت نمی‌کند. چگونه ماهی حدود ۵۰ میلیون تومان حقوق کارمندان بانک ورشکسته دی را که سهام آن‌ها متعلق به بنیاد شهید و خانواده‌های ایثارگران است، پرداخت می‌کند؟ به رئیس جمهور: علی رغم اینکه می‌دانستید دیوان محاسبات در بهمن حکم امسال آقای سیف را صادر کرده است، چرا در عزل ایشان تا مرداد ۹۷ تعلل کرده و او را به عنوان مشاور خود انتخاب کردید؟

رسول خضری نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: اظهار نظر نسنجیده و ضد امنیتی معاون امنیتی وزارت کشور و برخورد جدی و بازدارنده با عاملین آن جهت احقاق حقوق مردم و جلوگیری از تکرار آن. در خصوص کشتار بی رحمانه و وحشتناک کولبران زحمتکش و برخورد جدی و بازدارنده با عاملین احقاق حق این عزیزان.

محمد عزیزی نماینده ابهر به وزیر راه و شهرسازی: دلیل کند بودن تعریض جاده ترانزیت تاکستان به زنجان در حوزه ابهر و خرمدره چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: دلیل عدم آغاز پروژه تعریض جاده ابهر به قیدار چیست؟

علی وقفچی نماینده زنجان و طارم به وزیر جهاد کشاورزی: قیمت‌گذاری نرخ گندم براساس نرخ تورم واقعی. به وزیر جهاد کشاورزی: ممنوعیت ورود زیتون و روغن زیتون به کشور.

عبدالله حاتمیان به اضافه ۷۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت عدم اجرای قانون لایحه خدمات کشوری در خصوص همسان‌سازی و افزایش امتیازات فصل دهم مفاد ۷۱، ۶۶ و ۶۵ قانون کارکنان وزارت جهاد کشاورزی چیست؟

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به تامین پلاستیک مورد نیاز کشاورزان و هماهنگی وزارت جهاد جهت کنترل و مدیریت این کالا. به رئیس جمهور: به وضعیت معیشتی زلزله زدگان کرمانشاه با توجه به سرمای شدید رسیدگی شود. به وزیر کشور: ضرورت تامین امنیت رانندگان وسایل نقلیه در جاده‌های کشور.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس جمهور: چرا در شش شرکت خصوصی صنعتی شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان هیچ بانکی وجود ندارد؟ به رئیس جمهور: چرا ترکیه و عربستان که حتی یک معدن مس ندارند ده‌ها برابر ایران مس صادر می‌کنند؟

احمد سالک نماینده اصفهان به رئیس جمهور: چرا آئین‌نامه اجرایی شدن بخش دیگر جرائم سود بانکی و منابع آن تامین ابلاغ نشده است

علی‌محمد شاعری نماینده بهشهر به وزیر آموزش و پرورش: چرا نسبت به تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس اقدامی صورت نمی‌گیرد؟

همایون هاشمی نماینده میاندوآب به وزیر نیرو: علی رغم پیگیری‌های متعدد چرا ایستگاه پمپاژ سد الغدیر اجرایی نمی‌شود؟ این موضوع سبب خسارت جدی به کشاورزان شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.