حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تغییرات صورت گرفته در چهار وزارتخانه، اظهار کرد: حق دولت این است که تغییرات را انجام دهد و در هر مقطعی افرادی را که در کابینه‌اش هستند، جابه‌جا کند.

نماینده مردم مشهد افزود: منتها باید وضعیتی نباشد که هر سال دریغ از پارسال باشد. باید افرادی باشند که بتوانند اهداف بلند و مشکلاتی که امروز در این عرصه وجود دارد را پاسخ دهند.

پژمان‌فر با طرح این سوال که آیا با جابه‌جایی افراد مسائل حل می‌شود یا سیاست‌های ابلاغی از ناحیه رئیس جمهور به وزرا اشکال دارد؟ عنوان کرد: امروز عدم هماهنگی بین وزرا و رئیس‌جمهور وجود ندارد، بنابراین اگر ما در وزرا ناکارآمدی می‌بینیم و هماهنگی کامل وجود دارد، پس نشان‌دهنده این است که سیاست‌های ابلاغی از طرف رئیس‌جمهور به وزرا ناکارآمد بوده که این مشکل را به وجود آورده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: به نظر من بیشتر از اینکه جابه‌جا کردن افراد کابینه ضرورت داشته باشد، جابه‌جایی و اصلاح سیاست‌های رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دولت نیاز است تا بتواند این مشکل را حل و فصل کند، وگرنه با این جابه‌جایی‌ها نیز تغییرات اساسی چندانی در دولت مشاهده نخواهیم کرد.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه تیم جدید در آنچه که می‌خواهد به آن عمل کنند، باید با رئیس‌جمهور هماهنگی داشته باشند، تصریح کرد: رئیس جمهور باید مقداری سیاست‌های خود را تغییر دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.