به گزارش آر تی، رسانه های خبری از کشف بسته ای مشکوک در نزدیکی خانه بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق این کشور خبر دادند.

طبق اعلام راشاتودی، پلیس فدرال و دستگاه سرویس مخفی آمریکا در حال تحقیق در خصوص بسته ای مشکوک هستند که در نزدیکی خانه بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون در منطقه مسکونی «چاپکوآ» در شمال نیویورک کشف شده است.

یک منبع در روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد یک وسیله انفجاری داخل یک بسته کشف شده است؛ اما هنوز هیچ مقام رسمی این مسأله را تأیید نکرده است.

نیویورک تایمز همچنین اعلام کرده یک تکنیسین که مسئول بازرسی نامه های خانواده کلینتون بوده، این بسته را یافته و به نظر می رسد شبیه همان بسته های مشکوک به بمبی است که برای جرج سوروس و دفتر باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا فرستاده شده بود.

روزنامه تلگراف نیز به نقل از دستگاه سرویس مخفی آمریکا گزارش داد در 24 ساعت گذشته، دو بسته مشکوک در صندوق پستی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق این کشور یافت شده است.

گفتنی است سرویس مخفی آمریکا اعلام کرده تحقیقاتی را در خصوص شناسایی مسئولان ارسال این بسته ها آغاز کرده است.

در پی پیدا شدن بسته‌های انفجاری نزدیک خانه کلینتون و اوباما، کاخ سفید اقدامات «نفرت انگیز» بر ضد آنها را محکوم و اعلام کرد اوضاع را به طور جدی بررسی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.