در آغاز شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) دو بازی در گروه‌های A و B برگزار شد.

در گروه A تیم فوتبال بروژ در خانه‌اش مقابل موناکو به تساوی یک بر یک رضایت داد. موسی سیلا در دقیقه ۳۲ برای موناکو و وسلی در دقیقه ۳۹ برای بروژ گلزنی کردند. کاوه رضایی از ابتدا تا دقیقه ۷۹ در ترکیب حضور داشت.

در جدول گروه A، تیم‌های فوتبال دورتموند و اتلتیکومادرید که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برابر هم قرار می‌‌گیرند با ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و تیم‌ های بروژ و موناکو هر دو با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در گروه B نیز امشب تیم فوتبال تاتنهام انگلیس مقابل میزبان هلندی خود پی‌ا‌س‌و‌ی آیندهوون با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. لوکاس در دقیقه ۳۹ و هری کین در دقیقه ۵۵ گل‌های تاتنهام را زدند و برای آیندهوون نیز ایروینگ لوسانو در دقیقه ۳۰ و لوک دی‌یونگ در دقیقه ۸۸ گلزمی کردند. هوگو یوریس دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام در دقیقه ۷۹ بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

در جدول این گروه تیم‌های بارسلونا و اینتر که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در اسپانیا به مصاف هم می‌روند، هر دو با ۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و تیم‌های تاتنهام و آیندهوون هم با یک امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.