محمود واعظی به منظور بازدید از موکب های مرزی چذابه وارد این منطقه شد.

 

وی در ابتدای سفر با حضور در چذابه از عملیات مالچ پاشی در سطح ۱۱هزار هکتار از بیابان های استان دیدن کرد.

 

واعظی همچنین با حضور در مسیر مرز چذابه از موکب های مستقر در این مسیر و روند ارائه خدمات به زائران دید کرد.

 

وی همچنین از پارکینگ ۱۲۰ هکتاری احداث شده در این منطقه بازدید کرد.

تقریبا همه بخش‌های خدمات‌رسانی خوزستان در مرزها مستقر شده‌اند

واعظی در حاشیه بازدید از مواکب مرز چذابه اظهار کرد: در صحبت هایی که با زائران در طول بازدید داشتم از خدمات ارائه شده راضی هستند.

 

وی افزود: شرایط و خدمات را که با سال گذشته مقایسه می کنم، وضعیت بسیار بهتر شده است.

 

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: اکنون مشاهده می شود که بسیاری از مواکب که در سال گذشته چادر بوده اند، دیگر چادر نیستند و در سازه هایی قرار دارند که در برابر باد و باران مقاوم هستند.

 

واعظی بیان کرد: تقریبا همه بخش‌های خدمات رسانی استان خوزستان در مرزها مستقر شده اند و در مقایسه با سال گذشته کمتر مشاهده می شود که از بخش ها و دستگاه های دیگر استان ها در منطقه حضور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: این مساله بیانگر آن است که مردم و مسوولان استان خود را آماده کرده اند تا با همه وجود به زائران خدمت رسانی کنند.

واعظی: شرایط در مرزها در مقایسه با سال گذشته بسیار بهتر شده است

به گزارش ایسنا، محمود واعظی همچنین در حاشیه آغاز عملیات مالچ پاشی شن زارها و بیابان های خوزستان اظهار کرد: از مسوولانی که نسبت به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اقدام می‌کنند و در این زمینه تلاش کرده اند تشکر می کنم.

 

وی افزود: فعالیت های بسیار خوبی در بحث خدمت رسانی به زائران اربعین انجام گرفته و خوشبختانه در این زمینه زیرساخت های مناسبی فراهم شده است.

 

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: با تلاش هایی که در استان انجام گرفته است، دو مرز شملچه و چذابه نسبت به سال گذشته پیشرفت های بسیار خوبی داشته اند.

 

واعظی با بیان اینکه وظیفه ما است تا برای زائران شرایط را فراهم کنیم، عنوان کرد: طرح جامعی در بحث تامین آب، مواکب و سایر بخش های مورد نیاز در استان تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: باید زیرساخت ها برای این کنگره معنوی و سیاسی که به صورت خودجوش توسط مردم انجام گرفته است فراهم شود.

 

رییس دفتر رییس جمهور بیان کرد: شرایط در مرزها در مقایسه با سال گذشته بسیار بهتر شده است و امیدواریم امسال نیز این کنگره با امنیت کامل و در آرامش و رفاه انجام شود.

 

واعظی با اشاره به آغاز طرح مالچ پاشی در خوزستان خاطرنشان کرد: این کار اقدام بسیار خوبی است که در استان در حال انجام است. سال گذشته ۱۰ هزار هکتار کار بیابان زدایی در دستور کار بود که با همت استان این میزان به ۱۵ هزار هکتار افزایش پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: در برنامه ریزی امسال باید این کار در سطح ۱۱ هزار هکتار اجرایی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.