دیدار بین تیم‌های سایپا و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که دقایق پایانی با درگیری بین بازیکنان و دخالت داور و کمک داور بازی همراه بود.

در دقیقه 5+90 برخورد بین سیدجلال حسینی و آرمان رمضانی در حوالی محوطه جریمه پرسپولیس از سوی داور مسابقه خطا اعلام شد و کاپیتان پرسپولیسی‌ها پس از حمله ور شدن به سمت محمدرضا سخندان، کمک داور بازی و درگیری لفظی با او در صورتیکه حسین زرگر نظارت داشت با کارت زرد جریمه شد و بازی ادامه پیدا کرد.

پس از ضربه ایستگاهی سایپا، شجاع خلیل زاده با محمدرضا سلیمانی، زننده گل تساوی سایپا درگیری مختصری داشت و توپ به میانه میدان رسید تا با سوت داور این دیدار به پایان برسد. آنطور که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد حمیدرضا طاهرخانی و امین حاج محمدی هم در میانه میدان با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت سیامک نعمتی این ماجرا پایان یافت.

در تونل با توجه به محل قرار گیری رختکن دو تیم در ورزشگاه تختی بازیکنان و اعضای کادرفنی به درگیری لفظی ادامه دادند تا علی دایی از شدت عصبانیت با بوژیدار رادوشوویچ درگیر شد و سر و صدا به اوج خود رسید تا در نهایت با دخالت ماموران انتظامی این قائله ختم به خیر شد و دو تیم به رختکن رفتند.

پس از ترک کردن زمین مسابقه توسط بازیکنان و کادرفنی دو تیم درگیری‌ها شدت گرفت و به تونل ورزشگاه هم رسید تا زرگر با خودکاری که در دست داشت اسامی را یادداشت کند. اینطور به نظر می‌رسد که با حکم انضباطی این دیدار محرومیت‌های زیادی را شاهد خواهیم بود.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.