سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه ایجاد ناامنی، مزاحمت برای شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی در مقابله با مخلان نظم و امنیت کوتاه نخواهد آمد و با کسانی که به هر نحو، آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: جمعه شب اکیپی از عوامل یگان امداد شهرستان رشت در حال گشت‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی، متوجه عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت تعدادی جوان برای دیگر شهروندان در یکی از بوستان‌ها شدند.
سرهنگ خیرخواه افزود: پلیس  پس از حضور در صحنه، با کنترل اوضاع ضمن دعوت به آرامش، اقدام به متفرق کردن آنها کرد که با توجه به اینکه این افراد در وضعیت عادی قرار نداشتند ضمن فحاشی و ناسزاگویی، با کارکنان پلیس درگیر شدند و متأسفانه در این جریان یکی از کارکنان متعهد و پرتلاش یگان امداد شهرستان رشت به نام ستوان یکم حسن پاینده به علت اصابت ضربات چاقو توسط این عناصر فاسد به شهادت رسید.
وی خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، متهم به سرعت، محل جنایت را به مقصدی در خارج از استان ترک کرد که با اقدام مؤثر عوامل انتظامی و اجرای طرح‌های عملیاتی، قبل از خروج از استان در ایست و بازرسی‌ شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.