علی دایی‌و سایپا مقابل پرسپولیس یک امتیاز گرفتند اما این یک امتیاز به‌قدری جنجال برانگیز شد که تا مدت‌ها در یاد می‌ماند. 

نه فقط دعواهای بازیکنان و مربیان دو تیم و تصاویر تلخ بازی که آنچه احتمالا تا سال‌ها در خاطر هواداران پرسپولیس می‌ماند، مشت گره کرده علی دایی است.

دایی البته همیشه همین طور بوده. می گوید مربی حرفه‌ای دلش برای تیمش و موفقیت آن می‌تپد. او البته همین امسال بالاخره بر سر پرونده ای جنجالی با قرمزها، به آنها رضایت داد تا از لیگ قهرمانان حذف نشوند و در انتقال مهدی ترابی به تیم محبوبش هم نهایت همکاری را داشت ولی دایی با پرسپولیس در مقام بازیکن هیچ گاه در صف اسطوره‌های‌شان نبوده و در مقام مربی هم اگرچه دو بار نایب قهرمان و قهرمان حذفی شده ولی برای‌شان قهرمانی لیگ نیاورده است و البته هواداران تیم از او روزهای ناکام هم کم ندیده‌اند.

آنچه دایی امروز برایش به چالش می کشد نه گذشته دور و حتی نزدیک او که مشت های گره کرده اش است.

اصلا اگر حرفه‌ای رفتار کرده باشد هم آنچه از خاطر هواداران پرسپولیس به سختی می رود مشت‌هایی است که او گره کرده و به آسمان پرتاب کرد.

چیزی که در فرهنگ هواداری اصلا برایش تعریفی وجود ندارد و قابل هضم نیست و این هجمه شبکه‌های اجتماعی حاصل چنین باوری هستند. اتفاقی که سال‌هاست هواداران استقلال درباره امیر قلعه نویی فراموش نکرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.