هیل گزارش داد، اظهارات هیلاری کلینتون، کاندیدای سابق دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در حالی مطرح شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره این مساله وجود آمده که آیا وی پس از انتخابات کنگره یک بار دیگر به دنبال کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است یا خیر.

هیلاری کلینتون در یک جلسه پرسش و پاسخ که جمعه شب در برنامه Recode انجام شد، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا به دنبال کاندیدا شدن مجدد برای انتخابات است یا خیر، سریع گفت: نه. که باعث خنده حضار شد. اما بعدا با اصرارهای سوال کننده افزود: دوست دارم رئیس جمهور باشم.

کلینتون همچنین گفت: پس از آنکه امیدواریم یک دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آتی پیروز شود، باید کارهای زیادی انجام شود. من در زمانی که به مدت هشت سال در سنا بودم و بعد از آن به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شدم، به خوبی آماده شده‌ام.

هیلاری کلینتون همچنین افزود، تا پس از انتخابات کنگره درباره احتمال کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا فکر نمی‌کند.

هیلاری کلینتون حضورش در انظار عمومی را بیشتر کرده و در جریان مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها بیشتر به انتقاد از جمهوری خواهان و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می‌پردازد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.