، نشریه فرانس فوتبال روز دوشنبه نوشت: فوق ستاره تیم ملی پرتغال تابستان امسال با قراردادی ۱۰۰ میلیون یوریی مادرید را به مقصد تورین ترک کرد. بهترین گلزن تاریخ رئال پس از کمک به این تیم برای کسب ۱۵ افتخار بزرگ شامل ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا به جمع یوونتوسی ها پیوست.

باشگاه رئال مدعی شد که این انتقال «به درخواست و تمایل خود بازیکن صورت گرفته است» اما ستاره پرتغالی در مصاحبه با فرانس فوتبال موضوع دیگری را دلیل جداییش از رئال عنوان کرد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در این باره اظهار داشت: احساس کردم که از سوی مقامات داخلی به ویژه رئیس باشگاه، دیگر مثل روزهای نخست با من برخورد نمی شد؛ در واقع در ۴ یا ۵ سال ابتدایی به معنای واقعی حس می کردم که «کریستیانو رونالدو» هستم اما کمی بعدتر نگاه رئیس باشگاه به من طوری بود که انگار دیگر وجودم برای آن ها ضروری نیست و می توانند مرا جایگزین کنند.

وی ادامه داد: این موضوع موجب شد تا به فکر جدایی بیافتم، گاهی اوقات به اخبار نگاه می کنم و می بینم که آن ها (رئالی ها) می گویند من از آن ها خواستم که جدا شوم، البته خودم هم بی میل نبودم اما واقعیت این است که احساس همیشگی من، عدم تمایل رئیس باشگاه به ادامه حضورم بود. 

رونالدو افزود: اگر موضوع فقط پول بود به چین می رفتم جایی که می توانستم ۵ برابر درآمد کنونی ام در یوونتوس یا رئال داشته باشم، پس برای پول به یووه نیامدم چرا که همین مبلغ را شاید بیشتر در رئال داشتم اما تفاوت در این است که اینجا در تورین واقعا مرا می خواهند و این موضوع را کاملا روشن کرده اند، در واقع این موضع به من ثابت شده است.

مهاجم ۳۳ ساله یوونتوس ضمن رد وابستگی کامل تصمیمش برای جدایی به رفتن «زین الدین زیدان» سرمربی سابق رئال، تصریح کرد: رفتن زیدان یکی از دلایل کوچکی بود که مرا در مورد وضعیتم در باشگاه به فکر انداخت.

رونالدو که فصل گذشته ۴۴ گل برای سفیدپوشان به ثمر رساند و در فصل جاری هم ۷ گل در سری آ به نام خود ثبت کرده است، در مورد توپ طلای سال ۲۰۱۸ تاکید کرد: فکر می کنم استحقاق بردن آن را دارم. بله آرزو دارم توپ طلا را برای ششمین بار ببرم و در این مورد از «لیونل مسی» پیشی بگیرم.

مهاجم گرانقیمت یوونتوس در خصوص اتهامات آزار جنسی و تجاوز مطرح شده علیه وی خاطرنشان کرد: البته این داستان، زندگی مرا مختل کرد، من نامزد، چهار فرزند، یک مادر سالخورده، چند خواهر و برادر و خانواده ای دارم که بسیار به آن ها نزدیک هستم. علاوه بر این، شهرت و اعتبار من هم به عنوان یک الگو مورد تعرض قرار گرفته است؛ می توانید تصور کنید که تهمت تجاوز به چه معنا است؛ نسبت به خودم و کارهایی که انجام می دهم کاملا آگاه هستم و بی شک حقیقت روزی برای افرادی که زندگی مرا به سیرک روزمره خودشان تبدیل کرده اند، آشکار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.