فرانس فوتبال گزارش داد، کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت که پیراهن یوونتوس را بر تن کند. این بازیکن پرتغالی با وجود  این که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده اما هنوز هم بسیار آماده و  سر حال است، او گفت: چند بازیکن در فوتبال جهان هستند که می‌توانند بیشتر از ۱۰ سال بهترین باشند و در یک سطح ظاهر شوند؟ جواب مشخص است. دو بازیکن یعنی من و مسی.

رونالدو ادامه داد: در سن و سال من هیچ بازیکنی با ۱۰۰ میلیون یورو راهی تیم دیگری نشده است. من به دیگر بازیکنان احترام می‌گذارم. اما بسیاری هستند که در سن و سال من راهی لیگ های چین، امارات و هند می‌شوند تا در آن جا با خیال راحت خداحافظی کنند اما من با ۱۰۰ میلیون یورو راهی یوونتوس می‌شوم و همچنان در سطح اول می درخشم. افتخار می‌کنم که فوتبالیستی متفاوت هستم. من شخصیتی متفاوت و البته فکر و عقلانیت متفاوتی هم دارم.

او ادامه داد: من نمی‌گویم که بهتر هستم اما می‌توانم بگویم که متفاوت‌تر هستم. ۱۲ سال است که در نوک قله کوه هستم و قصد پایین آمدن ندارم. بعضی هستند که نمی‌خواهند من در بین نامزدهای توپ طلا باشم اما دوران من تمام نشده و همچنان می‌خواهم که این جایزه را به دست آورم. عملکرد من گویای همه چیز است. تلاش نکنید تا من را از دور خارج کنید. من همچنان هستم و به خودم افتخار می‌کنم.

رونالدو پیش بینی کرد که بازیکنانی مانند مودریچ، گریزمان، محمد صلاح، کیلیان ام باپه و خودش در فهرست توپ طلا باشند اما او پیش بینی کرد که مسی امسال این جایزه را به دست نیاورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.