رضا رشیدپور که بعد از بازتاب‌های منفی رفتارش در به تمسخر گرفتن گوینده زن تلویزیون فکر می‌کرد مسئولان معاونت سیاسی عذرخواهی توئیتری‌اش را می پذیرند، وقتی دید دیشب غش کردنش رو آنتن برنامه حالا خورشید که حدود یک سال و نیم قبل اتفاق افتاد را سوژه یک گزارش پزشکی کردند و گوینده اخبار همان ابتدا می‌گوید: «اگر می‌خواهید سالم و رشید باشید؛ به این نکات توجه کنید» و در پایانش طعنه می‌زنند «در هنگامه  مشکلات دچار ایست قلبی نشوید» را یک تهدید جدی برای سلامتی‌اش دانسته است.

او بعد از انتشار پستش در اینستاگرام که درباره این تهدید نوشته بود  پای کامنت‌ها نشسته و به برخی از آنها جواب داده است.

در این بین حمایت گروهی از اهالی رسانه و هزاران نفر کامنت‌گذار را در کنار خود داشته که بسیاری از آنها در حمایت از او بوده اگرچه کامنت منفی و معترضانه هم به تعدادی چشمگیر داشته است. در این میان پاسخ‌های خود رشیدپور به تعدادی از این کامنت‌ها جالب است.

مثلا علیرضا عسکریان گوینده شبکه خبر به او خرده گرفته و رشیدپور دوباره پاسخ داده برای رفتارشان عذرخواهی کرده بوده و دلیل تهدید برای سلامتی‌اش را نمی فهمد.

 

خیلی ها گفتند آن شوخی با رشیدپور درباره لحظه بیماری اش کار درستی نبوده و بودند کسانی که در کامنت‌های‌شان ماجرا را طعنه به این مجری از سوی معاونت سیاسی درباره مشکلاتی سیاسی می‌دانند که برای عوامل وقت برنامه‌اش ایجاد شده بود!

در این بین کاربری او را نجومی بگیر نامیده که رشیدپور گفته: «من کارمند دولت نیستم و به میزان کیفیت کارم پول می‌گیرم!»

جالب‌ترین کامنت اما از سوی اردوان رحیمی است. یکی از عوامل اصلی تولید حالا خورشید که از رشیدپور پرسیده بالاخره تهدیدهای مخفیانه را علنی کردند و مجری حالا خورشید هم پاسخ داده:«خدا بزرگه!»

رشیدپور انگار این شوخی را خیلی جدی گرفته و همین باعث شده گروهی هم برایش کامنت بگذارند و ماجرای پلاکارد عجیب و جنجالی قم را تکرار کنند و با خنده بنویسند: ای آن که رشید پور نامت... سکته قلبی در انتظارت!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.