ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است ضرب و شتم یک کارمند اهل کره جنوبی را توسط رئیسش به تصویر می کشد. در این ویدئو " یانگ جین هو" که بسیار عصبانی به نظر می رسد در مقابل سایر کارمندان شرکت چند سیلی به صورت کارمند سابقش می زند. او در این ویدئو از این کارمند می خواهد تا مقابل او زانو بزند و سپس به او می گوید تا بلند شود. سپس یک سیلی به صورت او می زند.

ظاهرا فضای ترس و وحشت حاکم بر این شرکت آنقدر زیاد است که سایر کارمندان در حالی که همکار آنها در حال کتک خوردن است حتی قادر به بلند کردن سر خود نیستند و همچنان مشغول کار دیده می شوند. در صحنه ای در این ویدئو یانگ رو به این کارمند می گوید : " آیا می خواهی زنده بمانی؟" در حالی که هیچ جوابی از سوی کارمند بیچاره شنیده نمی شود، رئیسش از او می خواهد تا برای زنده ماندن التماس کند. سپس این کارمند که هویتش مشخص نشده است در حالی که زانو می زند سرش را به پایین می اندازد.  سپس این رئیس عصبانی با دست به پشت سر کارمند می کوبد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی کره جنوبی با واکنش بسیاری از کاربران همراه بود و برخی از آنها خواستار بازداشت رئیس شرکت و محکومیت او به زندان شدند.

این کارمند در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی کره جنوبی گفت که ماجرای سوء استفاده رئیس شرکت از زمانی آغاز شد که او کارش را در این شرکت شروع کرد. بنا به ادعای او رئیس شرکت کارمندانش را مجبور می کرد تا حین کار از مشروبات الکلی استفاده کنند. در صورتی که برخی کارمندان از دستور رئیس سرپیچی می کردند مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند و یا از کار برکنار می شدند. او در جواب خبرنگار که از او پرسیده بود چرا این اتفاقات را به پلیس گزارش نکردید گفت ما از او می ترسیدیم. این کارمند در توضیح بیشتر گفت: " چون او بسیار ثروتمند بود، مورد بازخواست قرار نمی گرفت. پلیس کاری انجام نمی داد. رئیس شرکت با پولی که داشت قدرت زیادی بدست آورده بود و گزارش مسئله به پلیس می توانست موجب انتقام او از من شود."

گفتنی است؛ تحقیات پلیس کره جنوبی در این مورد ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.