راشاتودی گزارش داد، تبلیغ ضد ایرانی که این هفته در روزنامه ها و بیلبوردهای رژیم صهیونیستی به نمایش درآمد، جنجالی تازه به پا کرده است. در این تبلیغ یک مدل صهیونیستی نقاب و روسری که برسردارد را برداشته و شعارهایی که در خلال آن داده می شود این طور القا می کند که در ایران آزادی وجود ندارد.

روز دوشنبه پای این تبلیغ در تلویزیون و شبکه های اجتماعی نیز باز شد.

این تبلیغ تجاری بازتابی گسترده در فضای مجازی داشت و با انتقادات فراوانی همراه شد. برخی می گویند که این نوع از تبلیغات کلیشه های نژادی و اسلام هراسی را ترویج می کند و برخی دیگر معتقدند که با توجه به فقدان آزادی فلسطینی هایی که زیر یوغ اسرائیل روزگار می گذرانند و آنها که در غزه گرفتار شده اند، دم زدن از آزادی ریاکارانه است.

راشاتودی نوشت: ماهیت ضد ایرانی این تبلیغ در جهت سیاستی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل که ایران را دشمن خود می داند و در تلاش است تا به همه بقبولاند که تهران تهدیدی برای دنیاست، قرار دارد.

به گزارش ایرنا، نتانیاهو در سفر اخیری که به عمان داشت نشان داد که از هیچ تلاشی برای اشاعه «ایران هراسی» و اهریمن نمایی تهران در دید جهان فروگذار نمی کند. حال که اتهام های واهی وی مبنی بر وجود تاسیسات هسته ای مخفی در تورقوزآباد تهران نادرست از آب درآمده وی به راه های دیگری برای ترویج باورهای پوچ خود متوسل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.