استقلال و سایپا دیدار معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی برابر هم برگزار کرده‌اند و هر دو در تلاشند تا با عبور از سد تیم مقابل به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها راه یابند.

۲

                  استقلال                  

      ۲      

                 سایپا                        

 ورزشگاه:  آزادی

 

               اطلاعات بازی

               ▼ ▲ ⚽️ █

 داور:  بیژن حیدری

 سعید قاسمی ، علی اکبر نوری ، مهدی مرجانزاده

 ناظر: زاهد بحرینی

 

 ساعت شروع بازی: ۱۶:۳۰

 ترکیب استقلال

 ترکیب سایپا

 ۲۷

 حسین حسینی

۴۰

 محمد حسین اکبرمنادی (۱۵ █)

 ۳

 میلاد زکی‌پور

۲

 عبدالله ناصری

 ۴

 روزبه چشمی

۳

 رضا علیاری

۷۰

 محمد دانشگر

۵

 سامول سارفو (۲۳ █)(۳۲ █ █)

 ۴۴

 فرشاد محمدی‌مهر

۷

  آرش رضاوند

۶

 علی کریمی

۹

 مهدی ترابی (۲۸ ⚽️)

 ۷

 مایک نویمایر

۳۷

 محمدصادق بارانی

۸

 فرشید اسماعیلی (۱۶ ⚽️پنالتی)

۱۴

 رضا اسدی

۷۷

 رضا آذری

۱۱

 علی دشتی

 ۱۷

 طارق همام

۲۱

 امید خالدی

۹

 الحاجی گرو (۳۳ ⚽️پنالتی)

۲۶

  آرمان رمضانی

 سرمربی:  وینفرد شفر

 سرمربی: علی دایی

    

 

    

 

    

 

   

 

              

 

    

 

photo_2018-11-01_16-41-40

photo_2018-11-01_16-41-41

 

گزارش دقایق حساس بازی:

دقیقه 3: پاس کوتاه نویمایر از روی نقطه کرنر برای طارق همام با ارسال دقیق این بازیکن به محوطه جریمه سایپا روی سر روزبه چشمی همراه شد ولی مدافع پیشتاخته استقلال ضربه سرش را در موقعیتی خوب با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون زد.

دقیقه 12: توپ هوایی روی محوطه جریمه استقلال با ناهماهنگی حسینی و مدافعان همراه بود و توپ را در موقعیت دروازه خالی به آرمان رمضانی رساند ولی ضربه این بازیکن در حالت نا متعادل در چهارچوب نبود.

دقیقه 15: ارسال در محوطه جریمه سایپا برای گرو می‌رفت این بازیکن را صاحب موقعیت تک به تک کند ولی خروج منادی و قرار گرفتن سر راه او باعث برخورد میان طرفین شد و بیژن حیدری ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد.

دقیقه 16 (استقلال تهران یک - سایپا صفر / فرشید اسماعیلی): فرشید اسماعیلی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه او برخلاف جهت حرکت منادی به تور دروازه چسبید.

دقیقه 22: ضربه محکم عبدالله ناصری از فاصله حدود 20 متری به سمت دروازه استقلال توسط حسین حسینی در دو مرحله مهار شد.

دقیقه 28 (استقلال تهران یک - سایپا یک / مهدی ترابی): تجمع بازیکنان استقلال در خط دفاع مانع از حرکات ترکیبی بازیکنان سایپا نشد و در چند پاس توپ در سمت راست محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و او هم با ضربه‌ای دقیق دروازه حسینی را باز کرد.

دقیقه 32: ارسال نویمایر روی دروازه سایپا می‌رفت خطرساز شود ولی ساموئل سارفو روی محمد دانشگر مرتکب خطا شد تا داور برای دومین بار ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کند. سارفو روی این صحنه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 33 (استقلال تهران یک - سایپا یک / الحاجی گرو): مهاجم استقلال پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 35: حرکت استقلالی‌ها مقابل محوطه جریمه سایپا توپ را به رضا آذری رساند ولی ضربه این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه منادی به بیرون رفت.

دقیقه 38: آشفتگی خط دفاع استقلال باعث شد بازیکنان سایپا توپ را در عمق برای ترابی بیاندازند و این بازیکن با حسینی در موقعیتی خوب تک به تک شد ولی ضربه‌اش را گلر استقلال راهی کرنر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.