در چند روز گذشته پخش سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از تلویزیون پایان یافت، بعد از حواشی به وجود آمده در پایان سریال دلدادگان و اعتراض مخاطبان، منوچهر هادی (کارگردان این سریال) با اعلام اینکه صداوسیما دخل و تصرفی در قسمت پایانی سریال نداشته، گفت که یکی از بازیگران سریال (پانته‌آ بهرام) به ‌دلیل طلب مالی که از پروژه داشتند حاضر نشدند در قسمت پایانی به ایفای نقش بپردازند و به‌همین دلیل تیم کارگردانی مجبور به تغییر قسمت پایانی سریال شده است.

بعد از این اتفاق پانته‌آ بهرام در جواب اعلام کرد: ا وجود اینکه از سریال مورد نظر طلب داشته، حاضر بوده در قسمت پایانی به‌ایفای نقش بپردازد اما گروه منتظر آمدن او از سفر نشده و خودشان پایان سریال را تغییر دادند.

گلاب آدینه (بازیگر سینما و تئاتر) در حمایت از پانته آ بهرام نوشت: « همیشه شعبان یک بار هم رمضان . تا کی ، تا کی عوامل سریال‌ها باید ماه‌ها و ماه‌ها و ماه‌ها دنبال گرفتن دستمزد خود باشند؟ نمی دونم دقیقا أصل ماجرا چیه؟ کی درست می‌گه کی غلط ولی به نظر من اگر پانته‌آ خانم به خاطر نگرفتن دستمزد به کار ادامه نداده‌اند کار خوبی کرده‌اند. بالاخره یک بار هم که شده یکی می‌باید این کار رامی کرد.»

حمایت هنرمندان از پانته‌آ بهرام در مقابل تهیه کننده و کارگردان تلویزیون (+عکس)
گوهر خیر اندیش هم با حمایت از پانته‌آ بهرام و گلاب آدینه اعلام کرد که هنوز دستمزد کامل سریال دیوار به دیوار ۲ که ۱۱ ماه از پخش آن گذشته است را دریافت نکرده است.

باران کوثری در اینستاگرامش نوشت: 
بامزه است . همین رسانه ملی که امروز پایان یک سریالش جنجال شده و “ پانته‌آ بهرام “ بزرگ را مقصر می‌خوانند که باید بدون دستمزدش می‌مانده و به احترام مردم کار می‌کرده ، همان‌جای است که به احترام مردم مهمان یکی از برنامه‌هایش با قصه‌های دروغین و جابه‌جا اشک مردم را درآورد و اعانه جمع کرد .

همان جایی است که در حساس‌ترین شرایط سیاسی اجتماعی اخبار موضع‌دار و کذب نشان می‌داد . همان جایی که مردم را آنقدر ساده و بی‌ظرفیت می‌پندارد که از لوگو تا تصویر هرآنچه را می‌تواند به طرق مختلف سانسور می‌کند . حالا با پرچم احترام به مردم سعی دارند بدحسابی تلویزیون را به گردن اسطوره‌ای مثل پانته‌آ بهرام بیندازند . گرچه شان پانته‌آ اجل است از این بازی‌ها .

این‌ها چه می‌دانند تئاتر چیست ، بازیگری چیست ، این همه سال در تئاتر و سینما و همان سریال‌های تلویزیونی‌شان درجه یک ماندن چیست ؟ شما کجا و پانته‌آ کجا ؟ کاش همین کار پانته‌آ شروعی باشد برای تلویزیون و تهیه کننده‌گانش تا بدانند در مقابل عوامل سریال‌ها ( نه فقط بازیگرها ) مسئولند و دلیلی ندارد همه ما‌ه‌ها دنبال حقشان بدوند . تلویزیون اگر به دنبال جذب مخاطب است ، بهایش را عوامل و بازیگران نباید بپردازند.

حمایت هنرمندان از پانته‌آ بهرام در مقابل تهیه کننده و کارگردان تلویزیون (+عکس)
رخشان بنی اعتماد هم نوشت : رفتار حرفه ای پانته آ بهرام بازیگر با اخلاق در طول سال های فعالیت اش بر کسی پوشیده نیست . این که در برابر رفتاری غیر حرفه ای واکنشی قاطع داشته باشد هم به آداب حرفه ای اش اشاره دارد و بس .

اتهام بی اعتنایی به مردم، ترفندی کلیشه ای و کهنه است که بر قامت بی ادعای بازیگری توانمند چون پانته آ بهرام نمی چسبد .

هوش یک ملت را در برابر بی اعتنایی های آشکار که بر آن ها روا می دارید ، دست کم نگیرید .

حمایت هنرمندان از پانته‌آ بهرام در مقابل تهیه کننده و کارگردان تلویزیون (+عکس)

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.