دیروز (شنبه) خبر اخراج این ۲ بازیکن مطرح شد اما سایت رسمی باشگاه استقلال با تکذیب این خبر نوشت که طرح کردن این اخبار نادرست در روزهایی که استقلال اراده کرده‌است تا شروعی دوباره در لیگ برتر داشته باشد جای تامل فراوان دارد.

با این وجود امروز «وینفرد شفر» سرمربی استقلال همان دو بازیکن یعنی چشمی و اسماعیلی را از لیست این تیم برای بازی با ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر خط زد. دلیل این خط خوردن نیز بی انضباطی در تمرین دیروز است.

حال این سوال مطرح می شود که اگر خبر اخراج این ۲ بازیکن واقعیت نداشت چرا آنها در سفر به تبریز همراه تیم نرفتند؟

نکته جالب این است سایت رسمی باشگاه استقلال که خبر اخراج ۲ بازیکن آبی پوشان را تکذیب کرده بود امروز صبح از عدم همراهی آن ها در بازی با ماشین سازی خبر و توضیح داد باشگاه بزرگ استقلال هواداران این تیم را جزئی از خانواده خود می داند و اطلاع رسانی در مورد عدم سفر این دو بازیکن به تبریز را وظیفه خود می‌داند.

البته «امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال امروز در گفت و گو با ایرنا در خصوص عدم همراهی چشمی و اسماعیلی گفت: این بازیکنان فرزندان استقلال و سرمایه باشگاه هستند. هیچ‌وقت سرمایه خودمان را اخراج نمی کنیم. ممکن است در هر خانواده ای فرزندان اشتباه کنند. آیا پدر آن خانواده فرزندش را بیرون یا اخراج می کند؟ به طور حتم پاسخ منفی است. بنا به تصمیم سرمربی استقلال این ۲ بازیکن برای دیدار مقابل ماشین سازی تبریز در خدمت تیم نیستند اما بعد از این مسابقه به تمرینات بر خواهند گشت. 

او در خصوص شایعه جر و بحث با این دو بازیکن نیز گفت: کوچک ترین جر و بحثی شکل نگرفت. شفر خواست این ۲ بازیکن در بازی با ماشین سازی همراه استقلال نباشند.

استقلال و ماشین سازی چهاردهم آبان در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.