سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین در سراسر کشور گفت: این طرح از 28 مهرماه به طور ویژه در سراسر کشور و به خصوص محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه آغاز و طبق برنامه ریزی‌ها تا امروز 14 آبان ماه ادامه داشت.

 

وی با بیان اینکه از چند روز قبل از آغاز طرح ویژه ترافیکی نیز مأموران پلیس با آماده باش کامل در سطح معابر و راه‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز پلیس با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها و نهادها در خدمت زائران اربعین حسینی بود و اقدام به مدیریت ترافیک و تسهیل رفت و آمد زائران در این ایام کرد.

رحمانی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰۰ نیروی پلیس راهور و در قالب ۱۴۰۰ تیم موتوری و خودرویی در این طرح حضور داشتند، گفت: از امروز با کاهش تردد زائران و عادی شدن وضعیت ترافیکی، طرح ویژه ترافیکی اربعین به پایان رسید اما عوامل پلیس راه و پلیس راهور در دو استان ایلام و چذابه همچنان به ماموریت خود برای بازگشت باقی زائران اقدام می‌کنند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد در محورهای ایلام-مهران، مهران-دهلران، چذابه – بستان آباد و شلمچه – خرمشهر به شکل عادی و بدون گره ترافیکی در جریان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.