چندی پیش خبری دال بر مضروب نمودن خبرنگار صداوسیمای الوند توسط ماموران شهرداری منطقه یک قزوین به همراه تصاویری از این خبرنگار در تخت بیمارستان، منتشر شد.

حال که مدتی از حادثه گذشته، مدیر شهرداری منطقه یک قزوین، خبرنگار را مقصر می‌داند و با بیان اینکه او با در دست داشتن گل و شیرینی به شهرداری آمده‌است، می‌گوید: براساس گزارشات رسیده، خبرنگار صداوسیما به دلیل مشارکت با متخلفین ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی با قرار تامین آزاد است.

وی افزود: امیدواریم مسئولین محترم با افرادی که قصد سوءاستفاده از جایگاه والای خبرنگاری را دارند، برخورد کرده و اجازه ندهند سپهر رسانه‌ای استان که همیشه با آزادگی و حریت از حقوق بیت‌المال، قانون و مبارزه با  متخلفین دفاع کرده است، خدشه‌دار شود.

این مقام مسئول اطلاع داد که موضوع را به مراجع قضایی ارجاع داده‌است.

خبرنگار مضروب نیز با ارائه توضیحاتی در ارتباط با زمین‌های کشاورزی محدوده‌ی قزوین-مشعل‌دار و پرونده خودش‌ می‌گوید: با فرار رو به جلو خودتان رو فریب نداده و ذهن مردم را خراب نکنید. آقای شهردار جنابعالی عنوان کردید که بنده مجرم بوده و با قرار وثیقه آزاد هستم. شما عنوان کرده‌اید خبرنگار دلال و زمین‌خوار است. شما از من به عنوان تشویش اذهان عمومی شکایت کردید. امیدوارم شبها راحت بخوابید...

او در عین حال تاکید دارد که با هدفِ رفع مشکلات و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از ماجرا، به دفتر شهرداری مراجعه کرده و خواستار گفتگو شده‌است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.