وینفرد شفر بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت:در نیمه اول فرصت خوبی داشتیم که بازی را یک بر صفر کنیم، پاس خوب قائدی برای صیادمنش بود ولی گل نشد، علی کریمی در این نیمه مصدوم شد و امیدوارم که بازوی او نشکسته باشد.

صفر - صفر نتیجه بدی نبود

وی افزود: تیمی که خوب ضد حمله می‌کرد ماشین سازی بود، وقتی اتفاقات بازی را کنار هم می‌گذارم می بینم که صفر صفر نتیجه بدی هم نبود! با از دست دادن کریمی او را هم مثل منتظری که از لیدرهای ما است  چند هفته ای در اختیار نداریم.

صیادمنش و تبریزی فرصت‌های خوبی را از دست دادند

شفر تاکید کرد:نکته ای که به بازیکنانم گفتم این بود که اول صبر کنند تا حریف به سمت گل ما بیاید تا ما بعد از آن حمله کنیم. چون نمی‌خواستیم با توپ‌های بلند بازی کنیم. در نیمه دوم تبریزی و صیادمنش فرصت خوبی داشتند ولی از دست رفت.

سعی کردیم مقابل ماشین‌سازی نتیجه بگیریم

شفر گفت: بازیکنان جوان باید در این شرایط قرار بگیرند تا تجربه به دست بیاورند. ما در این چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و امروز هم سعی کردیم بازی را ببریم اما من امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و بهتر شویم.

قد بلند گلر حریف مانع این شد تا با توپ‌های بلند بازی کنیم

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: زمانی که سبک بازی حریف را ببنید به این می‌رسید که آنها دنبال ضد حمله بودند. به همین دلیل نمی‌شد با پاس بلند به گل برسیم چون حریف گلر بلند قدی داشت. در تیم ما هیچ‌کس بزرگتر از استقلال نیست و نظم تیمی در استقلال از همه چیز برای من مهم‌تر است.رضا آذری زمانی که به بازی آمد کمی مضطرب بود ولی رفته رفته بازی خوبی انجام داد و شاید در بازی آینده هم برای ما بازی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.