در پی تحریم های ظالمانۀ آمریکا و همراهی برخی کشورها و شرکت ها از جمله شرکت ، شرکت پست بین المللی PDE با بهره گیری از ظرفیت های بین المللی خود و دفاتر متعدد در نقاط مختلف دنیا، کلیه امور حمل و نقل بین المللی (از مرسولات پستی کوچک تا صادرات و مرسولات بزرگ) را به سرعت و بدون هیچ گونه اختلالی انجام می دهد.

پست PDE جایگزین پست DHL  می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE، با وجود آن که شرکتهای پست بین المللی در همراهی با تحریمهای ظالمانۀ غرب علیه ایران، فعالیت دفاتر خود در ایران را متوقف کرده اند و این مساله، مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است، شرکت پست بین المللی PDE با سالها تجربه در  زمینه پست بین المللی، صادرات، ترخیص گمرکی و ... بدون مشکل به ارسال بسته ها از مبدا ایران به سراسر دنیا اقدام می کند.

مردم می توانند مرسولات پستی اعم از مدارک و ... را از طریق دفاتر PDE در سراسر کشور در کوتاهترین زمان به تمام نقاظ دنیا ارسال کنند، همچنین صاحبان کسب و کار برای حمل بارهای خود می توانند از خدمات تخصصی PDE استفاده نمایند.

photo_2018-11-10_14-52-37

روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE با اشاره به سالهای گذشته که فعالیتهای پست TNT در ایران متوقف گردید، خاطر نشان ساخت که درآن سالها نیز PDE توانست به خوبی جایگزین آن شود به گونه ای که خللی در نیازهای پستی مردم و صاحبان کسب و کارهای ایرانی به وجود نیاید. شایان ذکر است این شرکت با ارائه خدمات خرید از سایتهای بین المللی نظیر آمازون و ... و حمل خریدها تا درب منزل، بسیاری از تحریمها را بی اثر نموده است.

هموطنان عزیز که قصد ارسال پاکت های پستی، مرسولات سنگین، بار و ... به خارج از کشور را دارند می توانند با دفتر مرکزی شرکت PDE از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۰۲۲۲۰ در ارتباط باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.