دختر سلطان فوتبال ایران گفت: ای کاش زمانی که پدرم «علی پروین» فوتبال بازی می کرد می توانستم به ورزشگاه آزادی بیایم و بازی او را از نزدیک تماشا کنم.

«لادن پروین» روز شنبه در خصوص حضور هواداران خانم برای تماشا دیدار پرسپولیس و کاشیما به ایرنا گفت: یک عمر برای حضور زنان در ورزشگاه ها تلاش شد و خوشبختانه این امر در حال محقق شدن است. 

بازیگر فیلم دربست تا آزادی ادامه داد: ای کاش این اتفاق زمانی روی می داد که می توانستم بازی پدرم را از نزدیک در این ورزشگاه شاهد باشم.

دختر کاپیتان پیشین تیم ملی ایران گفت: زنان و مردان می توانند بدون هیچ مشکلی در کنار هم وارد ورزشگاه ها شوند و بازی ها را تماشا کنند.

پروین اظهار امیدواری کرد که نماینده ایران با نتیجه سه بر صفر برنده از زمین خارج شود و پس از سال ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

همچنین «سلما خوردبین» فرزند پرسابقه ترین پیشکسوت تیم پرسپولیس که در جمع تماشاچیان زن حضور دارد به ایرنا گفت: امیدوارم با فراهم شدن این حضور فرزندان سایر بازیکنان بتوانند از نزدیک رقابت های پدرشان را ببیند.

وی افزود: از نیروی انتظامی تشکر می کنم که حمایت های لازم را در این زمینه داشتند و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

فرزند محمود خوردبین اظهار امیدواری کرد که پرسپولیس با برتری مقابل کاشیماآنتلرز قهرمان آسیا شود و شادمانی مضاعفی را برای مردم فراهم کند.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

آخرین حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار دوستانه بین تیم های ملی ایران برابر بولیوی در مهرماه امسال باز می گردد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.