دو تیم فوتبال پرسولیس و کاشیما در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند.

شرح کامل این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

دقیقه ۲: در حالی که کاشیما بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، پرسپولیسی‌ها پس از دفع ضربه کرنر تیم ژاپنی صاحب ضد حمله شد. در این صحنه منشا با پاسی خوب، علیپور را در موقعیت خوبی قرار داد اما او در حالی که می‌توانست با یک پاس دیگر، موقعیت خوب دیگری برای بازیکنان دیگر پرسپولیس ایجاد کند، تصمیم گرفت خودش به توپ ضربه بزند که ضربه‌اش از بالای دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

پس از این موقعیت بازی به شکل پایاپای دنبال شد و دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای ایجاد کردند که به جایی نرسید تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

دقیقه ۱۴: ارسال بازیکنان کاشیما از جناح چپ در موقعیتی عالی به دوی رسید اما او نتوانست ضربه دقیقی بزند تا توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

دقیقه ۱۶: مدافعان کاشیما کرنر پرسپولیس را دفع کردن که توپ در پشت محوطه جریمه به شجاع خلیل‌زاده رسید. خلیل‌زاده هم بدون مکث ضربه‌ای به توپ زد که با اختلاف به بیرون رفت.

پرسپولیس در ادامه بازی را در دست گرفت و توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه کاشیما ایجاد کند. در این دقایق بازیکنان کاشیما چشم به ضدحمله داشتند که با هوشیاری سید جلال حسینی و محمد انصاری این حملات بی‌اثر شد.

دقیقه ۲۷: ارسال خطرناک بشار رسن از جناح راست روی سر کمال کامیابی‌نیا فرود آمد اما ضربه سر کامیابی‌نیا دقیقا جایی رفت که سون‌تائه، دروازه‌بان کاشیما قرار داشت و او هم توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۱: لئو سیلوا روی یک حرکت ترکیبی داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که با استفاده از نبوغ برزیلی خود، مدافعان پرسپولیس را بر هم ریخت و در ادامه به سرجینیو پاس داد. سرجینیو هم بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد که با تکل مدافع پرسپولیس این توپ دفع شد.

گل‌ها: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، آدام همتی، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب کاشیما: کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دایگو، هیروکی آبه و جونگ سئونگ هیون.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.