این کانال تلگرامی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد توضیح بیشتری دراین‌باره ارائه نداده است، اما گفته می‌شود که همین کانال پیش‌تر از بازداشت او خبر داده بود. 

پرویز کاظمی مدتی رئیس هیئت‌مدیره بانک سرمایه و عضو هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بود. برخی احتمال می‌دهند این بازداشت که هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است و فقط رسانه‌های نزدیک به احمدی‌نژاد آن را منتشر کرده‌اند، مرتبط با همین سمت‌های اخیر او باشد.

پرویز کاظمی در سال اول دولت محمود احمدی‌نژاد در پی اختلافات دیدگاهی و مدیریتی با رئیس دولت بعد از حدود 10 ماه از وزارت استعفا دادو علت آن را ناتوانی از پاسخ‌گویی به مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی به دلیل اختیارنداشتن در انجام مسئولیت‌های قانونی اعلام کرد.

او در همه این سال‌ها همواره علیه احمدی‌نژاد مصاحبه کرده و حرف زده است. کاظمی گفته بود با قاطعیت می‌گویم احمدی‌نژاد تمام شده است؛ او همچنین گفته بود که در سال ۸۸، قبل از انتخابات، نزد علی لاریجانی رفته و درباره رأی‌آوردن و ادامه ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد هشدار داده است. در یکی از آخرین اظهارنظرهایش گفته بود: «به نظر من عمر سیاسی احمدی‌نژاد پایان پذیرفته است و بنده به ایشان توصیه می‌کنم خود را از چنین بازی‌هایی کنار بکشد. به‌هرحال، ایشان هشت سال رئیس‌جمهور کشور بودند و هر برنامه و سیاستی که داشتند، در کشور اجرا کردند که اغلب این سیاست‌ها و برنامه‌ها نیز به منافع ملی و مردم آسیب زده است. در نتیجه آزموده را آزمودن خطاست و آقای احمدی‌نژاد بهتر است عطای سیاست را به لقای آن ببخشد و مسیر دیگری را برای زندگی خود در پیش بگیرد». 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.