مهشید موقر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان بهزیستی از طریق اورژانس اجتماعی وارد بررسی این موضوع شده اما این حادثه در مهد کودک‌ رخ نداده است گفت: در حال حاضر پرونده‌ای در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری در جریان است و این موضوع از طریق سیستم قضایی در حال پیگیری است.

 

وی با بیان اینکه حادثه رخ داده در یکی از «سراهای محله» منطقه ولنجک رخ داده است، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی وارد این «سرای محله» شد و بررسی‌های لازم را انجام داده است اما با این وجود مستنداتی در مورد حادثه رخ داده به دست نیاورد.

 

 

به گفته موقر ، اورژانس اجتماعی هفته گذشته به سیستم قضایی نیز مراجعه کرده اما گفته شده است که هنوز امکان ارائه اطلاعات مربوط به این پرونده و معرفی خانواده کودک به اورژانس اجتماعی وجود ندارد.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: سازمان بهزیستی هنوز به خانواده این کودک دسترسی نیافته اما به محض اجازه سیستم قضایی اقدات لازم در مورد این کودک و خانواده اش را انجام خواهد داد.

 

به گزارش ایسنا هفته گذشته داریوش بیات‌نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن تکذیب خبر تجاوز به پسر بچه‌ای ۶ ساله در یکی از مهدکودک‌های زیر نظر سازمان بهزیستی گفته بود که در بررسی‌های اولیه و بازدید از ۱۲ مهد تحت پوشش، وقوع چنین اتفاقی در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان تایید نشده است.

وی همچنین گفته است: جزئیات مهدکودک متخلف قطعا در پرونده و در سیستم قضایی وجود دارد، اما براساس آخرین اطلاعاتی که کسب کرده‌ام این اتفاق در مهدکودکی که دارای مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی باشد، نیفتاده و این مهدکودک غیرمجاز بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.