علی دایی که از تساوی تیمش برابر ماشین سازی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر ناراحت به نظر می رسید، دیدار مقابل حریف تبریزی را دشوار خواند و افزود: بازی در زمینی برگزار شد که شرایط مطلوبی نداشت و این کار را برای بازیکنان دو تیم سخت کرده بود. با این وجود معتقدم بازیکنانم بازی بهتری نسبت به حریف به نمایش گذاشته و برتر از تیم رقیب بودند.

تیم سایپا در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز(چهارشنبه) میزبان تیم ماشین سازی بود و با نتیجه تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد.

وی درخصوص شرایط دو تیم در این دیدار نیز عنوان کرد: در نیمه نخست بازی متعادل بود اما در نیمه دوم بازی متفاوتی را شاهد بودیم و سایپا تیم برتر بود. البته بازیکنان سایپا از موقعیت های بدست آمده استفاده نکرده و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرمربی سایپا با بیان اینکه زمین به دلیل بارش باران و مهار نشدن آب وضعیت مطلوبی نداشت و برای بازی مناسب نبود، اضافه کرد: البته نمی دانم چرا مسئولان اقدامات لازم را در این خصوص انجام ندادند. خوب شد که در این زمین تمرین نکردیم و گرنه شرایط بدتر از این می شد.

وی با بیان اینکه تیمش بر روی زمین فوتبال بازی می کند، ادامه داد: امروز امکان بازی بر روی زمین را نداشتیم زیرا امکان نداشت بتوانیم روی زمین چمن ورزشگاه بازی کنیم.

دایی ادامه داد: با این شرایط، روش بازی را تغییر و بسیاری از حملات مان از کناره ها طراحی شد اما باز هم زمین مانع از ارسال های درست به محوطه جریمه شد و فرصت های مان را به آسانی از دست دادیم.

این روزها بحث منع به کار گیری بازنشستگان در کشور داغ و این موضوع به فدراسیون های ورزشی ازجمله فوتبال کشیده شده است.

سرمربی تیم سایپا در این باره و احتمال تعلیق فوتبال ایران به دلیل اجرایی شدن این قانون در فدراسیون فوتبال نیز اظهارداشت: در جایگاهی نیستم که درباره این مسائل صحبت کنم. این روزها فوتبال ایران از مسائل زیادی ضربه می خورد و آسیب می بیند اما متاسفانه کسی اهمیت نمی‌دهد.

وی افزود: به طور حتم استعدادهای خوبی در فوتبال داریم که می توانند به فوتبال کشور کمک کنند و ما می توانیم حرف اول را در آسیا بزنیم.

تیم سایپا با کسب یک امتیاز این دیدار ۱۶ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد تیم ماشین سازی نیز ۱۲ امتیازی شد اما همچنان دررده نهم باقی ماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.