سردار عبدالرضا ناظری از وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان قرچک خبر داد و افزود: پلیس به محض اطلاع از این موضوع تحقیقات را شروع کرد و در تحقیقات اولیه از یک اختلاف حساب ۲۰۰ میلیون تومانی سبب حضور طلبکاران از استان ایلام در قرچک شده است.

وی با بیان این که طلبکاران پس از حضور در قرچک در فرصتی مناسب با تهدید چاقو اقدام به ربودن فرزند شخص طرف حساب به همراه خودرو پژو ۴۰۵ او کردند، گفت: پلیس توانست در همان شب خودرو آدم ربایان را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که آدم ربایان به اخطار ایست پلیس بی اعتنایی و اقدام به تیراندازی به ماموران کردند، گفت: اما این اقدام سبب کوتاه آمدن ماموران نشد و آن ها عرصه را بر آدم ربایان تنگ کردند، تا در نهایت این افراد مجبور به رها کردن خودرو و فرار شدند، اما دقایقی بعد از فرار آن ها ماموران انتظامی توانستند، از طریق اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آن ها را شناسایی کرده و در اقدامی قاطع یکی از متهمان را دستگیر و فرد ربوده شده را در کمال صحت و سلامت آزاد کند.

ناظری گفت: اقدامات پلیسی برای دستگیری آدم ربای اصلی همچنان ادامه داشت و پس از طراحی یک قرار صوری بین شاکی و متهم اصلی، وی در مقابل یکی از مراکز درمانی قرچک دستگیر شد.

رییس پلیس شرق استان تهران در تشریح جزئیات دستگیری آدم ربای اصلی گفت: متهم اصلی به وسیله یک خودرو پژو با پلاک مخدوش در محل قرار حاضر شد، اما پس از اطلاع از این که در محاصره پلیس قرار دارد، اقدام به حرکات مارپیچ در جاده شلوغ و نیز اقدامات جنون آمیز کرد، اما در نهایت با تیراندازی پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.