در حکم «بیژن زنگنه» برای انتصاب «بهزاد محمدی» آمده است: امید است در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با تلاش بی‌وقفه برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی با تجهیز منابع مالی موجود در کشور به روش‌های مختلف با استفاده از مشورت نخبگان این عرصه و بهره‌گیری از ظرفیت استثنایی در تنوع و مقدار خوراک واحدهای پتروشیمیایی در کشور موفق باشید.

در حکم انتصاب محمدی اضافه شده است: افزایش صادرات و نیز تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت با حمایت از توسعه موزون صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی پتروشیمی از طریق هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به بخش نیمه‌دولتی و خصوصی فعال در این صنعت در تحقق اهداف ترسیم شده برای بخش پتروشیمی در برنامه ششم توسعه از دیگر اهداف اولویت‌داری است که آرزوی توفیق در تحقق آنها را دارم.

محمدی در ۱۵ سال گذشته در صنعت نفت در سمت‌های مدیرعاملی و مدیر واحدهای راه‌اندازی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) و مدیر راه‌اندازی فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی فعالیت داشته است.

پیش از این «رضا نوروززاده» مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بر عهده داشت که با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان ناچار به کناره گیری شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.