علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار مختلف از گذشته چندین بار در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و بحث اصلی این بود که تعداد افراد بیشتری تحت پوشش این کمک‌ها قرار گیرند.

وی اضافه کرد: آنچه گفته می‌شد این بود که در مرحله اول افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارمندان دولت و عده‌ای دیگر مشمول دریافت این کمک‌ها قرار می‌گیرند اما بحث این بود که اقشار دیگر مثل بیکاران و افراد کم درآمد نیز مشمول دریافت کمک قرار گیرند. یعنی حداقل شش هفت دهک پایین (بیش از نیمی از جمعیت کشور) تحت پوشش این کمک‌ها قرار گیرند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه «بهتر است این کمک‌ها در سه چهار مرحله تا پایان سال پرداخت شود» اضافه کرد: هنوز دولت در این باره چیزی اعلام نکرده و ما به عنوان نمایندگان مردم هم در جریان نیستیم که کمک‌ها در چند مرحله و به چه تعداد داده می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان اضافه کرد: دولت باید در این باره به صورت شفاف و دقیق اطلاع رسانی کند و جزئیات، شمول کمک‌ها و نحوه توزیع آنها را به مردم اطلاع بدهد تا آنها هم بتوانند در این زمینه برنامه ریزی کنند. این مسائل اسرار محرمانه و مگو نیست که به این شکل غیرشفاف با آن برخورد شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.