مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را بر عهده دارد در صحن علنی امروز(چهارشنبه ۳۰ آبان ماه) در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت شهدای بسیج، گفت: یاد شهیدان بسیجی و این شجره طیبه بود که توانست کشور ما را در مقابل قدرت‌هایی که اراده کرده بودند تا انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کرده و روند گذشته را حاکم کنند گرفته و ایستادگی کنند تا ما بتوانیم به اینجا برسیم.

وی افزود: برای حل مشکلات آینده و امروزمان نیازمند همان باور و اعتقادی هستیم که در زمان جنگ برای حفظ آب و خاک با تمام وجود همه بدون در نظر گرفتن مناصب و منافع شخصی در صحنه بودند تا انقلاب حفظ شود.

پزشکیان تأکید کرد: کارگر، کارمند و... کار را تعطیل کرده و هر روز در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، لذا هر زمان مردم به این باور برسند که برای حفظ ارزش‌ها به صحنه بیایند می‌توانند پیروز شوند و باید به این باور برسیم که با بسیج می‌توان مشکلات پیش رو را حل کرد.

نایب رئیس اول مجلس تصریح کرد: همه ما با هم برادر و برابریم و باید به این باور برسیم که با برادری، همدلی و همکاری در صحنه می‌توان همه مشکلات را حل کرد. با وحدت می‌توان پاسخگوی گرفتاری‌های مردم بود و امیدواریم با راهی که خداوند روبه‌روی ما گذاشته بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.