افرادی که در رزرو آنلاین هتل خارجی و خرید بلیط هواپیما تجربه دارند، می‌دانند هرچه زودتر بلیط هواپیما را بخرند و هتلشان را رزرو کنند، قیمت کمتری بابت آن پرداخت می‌کنند. اما این تنها نکته‌ای نیست که برای داشتن سفری ارزان به خارج از کشور، باید بدانید.

دانستن این مورد که از چه سایتی باید خرید کرد، کدام هتل شرایط بهتری برای اقامت دارد، چه ایرلاینی خدمات و قیمت بهتری برای پرواز ارائه می‌دهد و... همگی در کاهش هزینه‌های نهایی سفر شما تاثیرگذار خواهد بود. پس اگر در این فکر هستید که به خارج از کشور سفر کنید و بهتر است پیش از هر کاری این مطلب را بخوانید.

 

خرید بدون واسطه از سایت‌های معتبر

حتما می‌پرسید چطور می‎شود بلیط هواپیما را بدون واسطه خرید و هتل مورد نظر را رزرو کرد؟ احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا قیمت‌ بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در سایت‌های اینترنتی ارزان‌تر از آژانس‌های مسافرتی است.

باید بدانید که ارزان‌تر بودن همیشه نشانه ضعف و بی‌کیفیت بودن خدمات نیست. اتفاقا در خصوص خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌تواند نشانه‌ای از حذف واسطه‌ها باشد که کاهش قیمت و افزایش کیفیت را به دنبال دارد. زمانی که شما از یک سایت معتبر مثل آیتورز اقدام به رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما کنید، این امکان را دارید تا بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه، سفر ارزان‌تری را تجربه کنید.

itours-hotel

خرید از بهترین هتل‌ها و ایرلاین‌های برتر جهان

ارتباط با بهترین و معتبرترین سرویس‌دهندگان خارجی، موجب شده است تا شرکت آیتورز بتواند با بیش از 900 شرکت هواپیمایی مختلف در سراسر جهان از جمله، ترکیش، امارات، قطر ایرویز، لوفتهانزا و بیریتیش ایروریز و... همکاری داشته باشد و بلیط پروازهای بهترین ایرلاین‌های جهان را با قیمتی کمتر به مشتریان خود ارائه دهند.

به واسطه سابقه طولانی آیتورز و حضور دفتر اصلی این شرکت در کشور نروژ، بسیاری از هتل‌های خوش نام در کشورهای مخلتف جهان، قیمت رزرو اتاق‌های خود را با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان آیتورز می‌گذارند تا به داشتن سفری ارزان و در عین حال باکیفیت کمک کنند.

با جستجو در سایت آیتورز می‌توانید بهترین هتل‌های استانبول، آنتالیا، دبی، کوالالامپور، ایروان و شهرهای توریستی قاره اروپا را رزرو کنید و هزینه آن را به صورت ریالی با کارت‌های شتابی بپردازند و مطمئن باشید هنگام چک-این مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

 

انتخاب کلاس پروازی مناسب

اگرچه همه ما دوست داریم با کلاس تجاری سفر کنیم تا در پرواز صندلی راحتی داشته باشیم و از پذیرایی مفصل لذت ببریم؛ توصیه می‌کنیم در صورتی که پرواز شما کوتاه است به رزرو کلاس اکونومی یا اکونومی پلاس اکتفا کنید تا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود. صندلی‌های کلاس اکونومی بسیاری از ایرلاین‌های معتبر بسیار راحت هستند و امکانات سرگرمی کافی را در اختیار مسافران می‌گذارند. همچنین با کمی تحقیق می‌توانید ایرلاینی را انتخاب کنید که فضای صندلی‌های کلاس اکونومی پروازهای آن مناسب باشد.

همچنین اگر خوش شانس باشید ممکن است بتوانید با پرداخت هزینه اکونومی در سالن بیزینس هواپیما بنشینید. برخی از ایرلاین‌ها در پروازهای خود آفر ویژه‌ای به مسافران کلاس اکونومی می‌دهند تا بتوانند با پرداخت هزینه‌ای اندک از کلاس بیزینس استفاده کنند.

 

توجه به فاصله هتل تا مرکز شهر

بسیاری از افراد هنگام رزرو آنلاین هتل فقط به قیمت اتاق اهمیت می‌دهند و توجه‌ای به امکانات هتل و فاصله آن تا مرکز شهر ندارند. اگر قصد دارید برای چند روز در شهری توریستی اقامت کنید و به خرید و گردش بروید، توصیه می‌کنیم حتما به فاصله هتل تا مرکز شهر توجه کنید. اگرچه ممکنه است با انتخاب هتل دورتر هزینه کمتری برای رزرو بپردازید ولی ممکن است به همان اندازه هزینه شما برای رفت و آمد افزایش یابد. درصورتی که اگر هتل شما نزدیک به مرکز شهر، بازارهای و مکان‌های دیدنی باشد، می‌توانید در هزینه رفت و آمد صرفه جویی کنید، هرچند اگر هتل شما کمی گران‌تر باشد. مثلا در سفر به ترکیه بهتر است برای رزرو هتل ارزان استانبول به دنبال رزرو هتل‌های میدان تکسیم باشید. که یکی از نقاط اصلی شهر استانبول است و به همه چیز نزدیک است.

 

از کارشناسان آگاه راهنمایی بگیرید

زمانی که از سایت‌های بدون واسطه و معتبر خرید کنید، می‌توانید مطمئن باشید که کارشناسان و تیم پشتیبانی این شرکت‌ها اطلاعات کاملی نسبت به شهر مقصد شما دارند و می‌توانند در انتخاب بهترین هتل برای رزرو و خرید بلیط هواپیما به شما کمک کنند.

تیم پشتیبانی آیتورز ضمن اینکه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات شما در هر نقطه از جهان است. شما را پس از خرید بلیط یا رزرو هتل تنها نمی‌گذارد و تلاش می‌کند تا زمان رسیدن به مقصد همه چیز طبق برنامه انجام شود.

باتوجه به شناخت خوبی که کارشناسان آیتورز نسبت به هتل‌ها و ایرلاین‌ها دارند، پیش از پرداخت هزینه می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با آنها مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.