به گزارش پنجشنبه شب پایگاه اخبار فلسطین، گالانت افزود: دوران یحیی السنوار به زودی به پایان خواهد رسید و او مانند دیگران در منزل خود به سن سالخوردگی نخواهد رسید.

وی بیان کرد: عمر رئیس حماس در غزه بسیار محدود است.

گالانت گفت: اسرائیل برای عملیات نظامی جدیدی در غزه برنامه ریزی می کنند ولی زمان و شرایط مناسب را برای انجام آن انتخاب خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شریک فلسطینی برای صلح که مذاکرات را بپذیرد وجود ندارد.

درحالی که خاک فلسطین کمتر از ۷۰ سال پیش به اشغال صهیونیست ها درآمده است، گالانت مدعی شد در ۱۰۰ سال گذشته هیچ رهبر فلسطینی وجود نداشته است که خواستار مذاکر با اسرائیل باشد.

وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی افزود: فلسطینی ها با هیچ طرحی موافقت نمی کنند و واقعیت وجود اسرائیل را نمی پذیرند.

گالانت گفت: حتی یک سانتیمتر از کرانه باختری را به فلسطینی ها نمی دهیم و در این سرزمین جایی برای دو ارتش وجود ندارد.

شکست اخیر رژیم صهیونیستی در غزه باعث عصبانیت شدید مسئولان این رژیم شده است و کابینه نتانیاهو را تا مرز فروپاشی کشانده است.

پس از این شکست آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سمت خود کناره گیری کرد. 

شامگاه یکشنبه ۲۰ آبان، گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه ای در شرق خان یونس شده و نور برکه از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور کردند.

پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاوت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این ناآرامی ها، ۱۱ فلسطینی شهید و ۹ تن دیگر زخمی، ۲ صهیونیست کشته و بیش از ۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت ۴۶۰ فروند موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی پرتاپ شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزوده است: ۴۶۰ فروند موشک به مناطق اشغالی پرتاپ شد که فقط ۱۰۰ فروند موشک توسط سامانه ضد موشکی گنبد آهنین منهدم شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.